X kærester vs kærester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

LHS

Anonym skriver:

Spør fordi jeg  lige har fundet sammen med en ellers sød fyr, og en uge efter begynder han at fortælle mig at han havde flirte med en anden pige, lige inden han fandt sammen med mig. jeg er sådan lidt mistroisk over det, han siger han ikke skal ha noget med hende at Gøre mere, men så tænker jeg bare, hvorfor så fortælle mig det? 

Så ville hører om andre havde haft samme oplevelse med sådan noget.

Altså herhjemme snakker vi åbent om hvem vi har været sammen med tidligere og svarer på spørgsmål hvis den anden vil vide noget om tidligere kærester/ flirt (dog ikke persolige/ ondt om den anden).

Det er en del af livet og syntes det er vigtigt at man kan være åben om det omkring sin kæreste. Men jeg stoler også 100% på min kæreste og ved at han ikke vil være sammen med en anden

Jeg har det sådan lidt: Nok se men ikke røre (dermed ikke sagt at jeg ikke kan blive jaloux og pigesur )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

Masig

Anonym skriver:

Har din kæreste fortalt dig, hvis han eller hun har haft Været sammen med en anden   til lidt flirt, inden i fandt sammen?   og hvad syntes du om at din kæreste har fortalt dig det? Mener mere, stoler du på at han eller hun ikke vil flirte mere med vedkommende?

Det er vel et spørgsmål om at stole på sin kæreste... Da jeg fandt sammen med min kæreste boede hans eks faktisk stadig hos ham... De boede jo sammen da de gik fra hinanden, og hun skulle lige have tid til at finde et andet sted at bo.. Hun var dog meget hos venner og hendes flirt (som var skyld i de gik fra hinanden), men i princippet boede hun stadig hos min kæreste.... men han ville hende jo ikke mere, så jeg stoler på at det kun var mig han var sammen med.... Det er jo altid lidt mærkeligt at høre om kærestens eks'er, tidligere flirts osv, men som en anden også skrev, så er det jo en del af personens fortid, vi har alle en fortid, det må man jo bare acceptere... Og hvis ikke I var kærester da han flirtede med hende, er det vel fair nok, så længe han stoppede da i blev kærester... Og så kan flirt jo også være rimelig harmløst, det behøver jo ikke være noget i retning af utroskab og den slags...

Anmeld

21. juni 2013

MorDk

Anonym skriver:

Har din kæreste fortalt dig, hvis han eller hun har haft Været sammen med en anden   til lidt flirt, inden i fandt sammen?   og hvad syntes du om at din kæreste har fortalt dig det? Mener mere, stoler du på at han eller hun ikke vil flirte mere med vedkommende?

??? Røde tegn? Hjerter osv? Jeg er ikke lige med?

Andre som ikke kan læse dette indlæg?

Anmeld

21. juni 2013

CroQuis

Ser også kun røde tegn... 

Her er lige et screenshot så TS kan se hvad vi mener... 

Er der evt en anden der kan prøve at kopiere teksten og sætte den ind???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juni 2013

Miin'Baby'Mus

flirt er flirt og det røre mig overhovedet ikke  Jeg flirter, kæresten flirter - ja flirt er en del af god humor, gode venner og veninder osv. 

Jeg ville aldrig tage det seriøst så længe det kun er flirt.. Og din fyr har jo kun flirtet med hende, så han var jo aldrig hendes til at starte med. 

Tror bare du skal smile af det  Nye forhold er altid svære da man ikke kender hinanden så godt, men det hjælper i hvert fald ikke at starte ud ned at være mistroisk 

Ud over det så vil jeg da mene det er meget normalt at være åben over for hinanden - det bidrager da kun til at man stoler på hinanden. Herhjemme er vi åbne om vores fortid og tidligere forhold, og det er ikke noget jeg rynker på næsen af - ser det kun som en positiv og befriende ting 

Anmeld

21. juni 2013

Gittemor09

dette er det originale indlæg fra TS...

jeg kunne også kun se hjerter og kyllinger... det ligner faktisk hieroglyffer

Anmeld

21. juni 2013

Gittemor09

CroQuis skriver:

Ser også kun røde tegn... 

Her er lige et screenshot så TS kan se hvad vi mener... 

Er der evt en anden der kan prøve at kopiere teksten og sætte den ind???

jeg har sat teksten ind

Anmeld

21. juni 2013

Gittemor09

MorDk skriver:

??? Røde tegn? Hjerter osv? Jeg er ikke lige med?

Andre som ikke kan læse dette indlæg?

jeg kunne heller ikke, men har sat teksten ind i et senere indlæg

Anmeld

21. juni 2013

CroQuis

Gittemor09 skriver:

dette er det originale indlæg fra TS...

jeg kunne også kun se hjerter og kyllinger... det ligner faktisk hieroglyffer

Dette er den rigtige tekst??? 

Giver ikke rigtig mening for mig 

Anmeld

21. juni 2013

helle85

bobbles skriver:

jeg kan kun se røde tegn, derfor jeg skrev som jeg gjorde,

ja jeg kan også kun se tegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.