Har du nogensinde....???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

Laulund87

Jeg overvejer det tit fordi jeg er for afhængig og bruger for meget tid herinde Men at sige til mig selv at jeg ikke må logge ind, det ville jeg jo slet ikke kunne holde Så ville eneste mulighed være at slette min profil og det er sket 2 gange, men det holder maks en uge hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

Flødebollen

Janne T. skriver:

Jeg tænker bare at man ikke kan forvente af småbørnsforældre, at de har tid til det - det er selvfølgelig rart når man får svar og der er nogen der har tid! Personligt har jeg bare ofte kun kort tid af gangen herinde, så derfor prioriterer jeg som jeg gør

Det kan jeg som sådan godt forstå, og det er ikke min vurdering at tage, hvorvidt småbørnsforældre har tid eller ikke tid til at svare.

Jeg skriver udelukkende ud fra min egen erfaring mht. oprettelse af debatter eller spørgsmål, som man venter på svar på, men ingen får.

Så jeg luftede blot min frustration.

Anmeld

21. juni 2013

Louise H.

Ja der har jeg, fordi der sidder et par stykker ude bag skærmen, jeg ikke ønsker skal følge med i mit liv. Men så er det jo fint man selv bestemmer hva man skriver herinde jeg er heller ikke typen der smider billeder op af min datter og jeg, så jeg føler stadig at jeg har et privatliv, selvom jeg også debattere og fortæller ting om os

Jeg har før slettet en gammel bruger oprettet en ny anonym profil, men det opgav jeg hurtigt igen.
Jeg er sådan set også ret ligeglad med om der er nogle jeg kender fra det virkelige liv herinde, for jeg ville aldrig skrive noget, som jeg ikke kan stå ved

Med hensyn til de ophedede debatter, så kommer de jo i bølger og jeg blander mig sjældent i dem, så der er jeg ret ligeglad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.