Har du nogensinde....???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.695 visninger
42 svar
25 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juni 2013

Muhmi

Overvejet at forlade baby.dk og med hvilket grundlag?

Hvorfor blev du her og hvad gør dig glad for siden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Rødhætte

Muhmi skriver:

Jeg holdte en lille pause da min mand og jeg var igang med pb. Jeg var meget på siden, og det gjorde mig bare endnu mere skruk. Nu er jeg godt tilfreds med siden og synes der er mange gode indlæg jeg ikke vil gå glip af

Anmeld

20. juni 2013

Anonym

Muhmi skriver:

Ja mange gange.
Mest når jeg havner i debatter med ts som mener man sviner dem til fordi man kommer med et råd de ikke lige synes passede ind.

Jeg elsker debatter så længe man kan være flinke, og slappe lidt mere af.

Det er intet værre end folk der er så fintfølene at man kun kan sidde og give dem ret og kalde dem "søde eller skat" for ellers bryder helved løs. Ærligt burde de fintfølene folk ikke oprette debatter hvis de ikke kan tåle at hører andres mening

Anmeld

20. juni 2013

Anonym

Jeg har holdt et par pauser hvor jeg slettede min profil. Har oplevet at få personlige svinere ud af det blå og det chokerede mig så meget at jeg var nødt til at have en pause

Anmeld

20. juni 2013

jydeinden

ja det har jeg, dels pga tonen som let blev for meget hønsegård, og dels fordi jeg i en periode følte at nogen kvinder gjorde det til et mega problem at være uenig. MEn jeg blev da jeg lærte nogle søde piger at kende, og har nogle stykker jeg skriver med i perioder, men det svinger meget hvor aktiv jeg er

Anmeld

20. juni 2013

Sitrani

Muhmi skriver:

Jeg forlod siden, fordi jeg ikke brugte den så meget mere, men kom tilbage igen....

Bruger kun siden til at få/give råd..... synes det er rart at høre om folks erfaringer eller råd til en problematik Sådan lidt "hvordan gjorde I?" osv.

Anmeld

20. juni 2013

MyLove E

Jeg overvejer det tit.. Ikke fordi der er noget galt med siden tværtimod, så er det fordi jeg er dybt afhængig;-):-D:-D:-D

Anmeld

20. juni 2013

esioul

Muhmi skriver:

Jeg forlod siden kort for lige at finde mig selv i det her behandlingssystem  

Anmeld

20. juni 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, jeg synes det er en hyggelig side på trods af, at jeg ikke bruger den så meget mere til råd. Jeg tror, at jeg efterhånden har været her ca. 5 år (fra oktober 2008). Der er godt nok for meget hønsegård nogen gange, men de debatter går jeg udenom.

Anmeld

20. juni 2013

MariaKyedDK

Muhmi skriver:

Jeg har overvejet det et par gange, da jeg synes der er en del stride bananer herinde  

MEN jeg synes nu at der er flest skønne og sjove og søde kvinder herinde og jeg har virkelig glæde af baby.dk.. 

og så har jeg valgt at lade de FARLIGE debatter helt være, og vil heller ikke selv oprette nogen farlige debatter. på den måde er jeg jo lidt udenom de stride  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.