Har du nogensinde....???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

morethanperfect

Muhmi skriver:

Overvejet at forlade baby.dk og med hvilket grundlag?

Hvorfor blev du her og hvad gør dig glad for siden?

Ja jeg har overvejet det .. Nogle gange faktisk .. 
Tiden har bare ikke været til det med 2 små børn , hus og have , men har bare ladet den stå og ikke været aktiv ..
Har også overvejet at skifte mit brugernavn så folk ikke kan kende mig mere ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

B&J

Nej jeg hopper på og af som jeg har lyst til og der er så mange dejlige kvinder her inde der kan hjælpe en og der er en masse man kan grine græde og smile og nogle ting man ikke ønsker at svare på noget man kan svare på noget man ikke er enige med noget man er enig med jaaa

Anmeld

20. juni 2013

wamse

Jeg har været væk her inde fra en gang, da jeg synes det var en rigtig træls stemning her inde 

Har nogle gange overvejet det igen, for synes nogle gange at måden nogle debatterer på, kan være unødvendig hård 

Men indtil videre er jeg her 

Anmeld

20. juni 2013

stm2812

Muhmi skriver:

er rigtig glad for siden (når folk kan holde en sober tone i debatterne) så har aldrig overvejet at forlade siden som sådan (er vidst mere en lurer end en skriver) 

men nu hvor vi er i gang med pb og det bare ikke vil lykkes bruger jeg ikke siden så meget, da det til tider er for hårdt at læse om alle graviditeterne. 

men i bund og grund synes jeg det er en rigtig hyggelig side

Anmeld

21. juni 2013

Moma

Jeg er afhængig men opretter ikke så mange debatter (har vel oprettet en 2-3 stykker) - og holder mig HELT fra de "ophedede" debatter, selv om det kan være svært at lade være.

Jeg er på så meget, som tiden tillader det.

Anmeld

21. juni 2013

Valle81

Hejsa,

Ja, det har jeg.

Jeg forlod siden, da jeg simpelten havde for travlt med at være der for mine to drenge. Havde ikke timer i døgnet nok til at være på herinde, og synes ikke jeg havde noget at bidrage med.

Jeg vendte dog tilbage, men må sige, at jeg ikke bruger siden voldsomt meget mere. Jeg bruger mest siden til at komme med råd, hvis jeg synes jeg har nogen.

Jeg har for nylig også brugt den til at komme af med mine tanker omkring en abort vi skulle igennem.

Ellers er det mest "tidsfordriv".

Tror ikke det er en side jeg hænger ved i længe endnu, synes jeg mister interessen, da jeg ikke går op i ble, gylp osv mere:0) Synes siden er baseret meget på babyplan, hvilket jo også siger sig selv med navnet baby.dk:0)

Anmeld

21. juni 2013

Christina74

Har tænkt på det et rar gange.

Det er når jeg føler at der er nogle der direkte køre på andre, jeg kan ikke havde folk der ikke ejer ret meget empati :-(

Men ellers er man vel i perioder lidt afhængig ;-)

Anmeld

21. juni 2013

Benjamins'mor

Jeg kan fortælle:

Jeg blev en gang udelukket herfra, pga en staff havde misforstået noget - altså blev smidt ud for noget en anden havde skrevet.

Da jeg endelig fik min profil åbnet igen overvejede jeg en periode at forlade siden.

Har også været væk en periode tilbage i 2011 af personlige årsager.

Men man kan jo ikke undvære siden.

Anmeld

21. juni 2013

Bshizzle

Nix...  Mig slipper i ikke for 

Jeg bruger siden dagligt og elsker at læse folks debatter og råd 

Hvis stemningen ikke er god i en debat, så springer jeg bare videre. 

Baby.dk  afhængig 

Anmeld

21. juni 2013

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Jeg mangler en "Ja det har jeg, men er helt afhængig"

Jeg er så træt af at mange lige læser et lille stykke af hvad man skriver, og så kommentere på den del fremfor helheden eller hvad man mente 

Meeen jeg er afhængig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.