Har du nogensinde....???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

Flødebollen

NinaNymannMadsen skriver:

har overvejet det rigtig mange gange. fordi at jeg føler ikke at der er nogen der gider tage sig tid til at svare mig når jeg en gang imellem kommer med nogen ting her inde.
er dog blevet fordi jeg godt kan lide at læse med på hvad der sker her inde

Det kan jeg godt sætte mig ind i - det der..
Jeg synes også, det er som om, der er emner, folk ikke gider svare på, men er der for eksempel en, som lægger en positiv graviditetstest ud eller mulig positiv, så er der 77 svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

Fenja09

Muhmi skriver:

Overvejet at forlade baby.dk og med hvilket grundlag?

Hvorfor blev du her og hvad gør dig glad for siden?

Nej det har jeg ikke og tror heller ikke det er noget jeg ville overveje. Enten så ville jeg en dag bare være enormt træt af det og slette min profil eller også vil jeg gøre som nu - kigge ind når jeg har lyst, uanset om der går 1 dag mellem eller 2 måneder.

/Fenja

Anmeld

21. juni 2013

StudPsyk

Kathepige skriver:

Jeg synes også, det er som om, der er emner, folk ikke gider svare på, men er der for eksempel en, som lægger en positiv graviditetstest ud eller mulig positiv, så er der 77 svar.

Jeg har større tendens til at svare på den slags - fordi det ikke kræver det store af mig mentalt at skrive "Tillykk" til et billede med to streger. Men et problem eller en længere debat derimod, det orker jeg tit ikke

Anmeld

21. juni 2013

Flødebollen

Janne T. skriver:

Jeg har større tendens til at svare på den slags - fordi det ikke kræver det store af mig mentalt at skrive "Tillykk" til et billede med to streger. Men et problem eller en længere debat derimod, det orker jeg tit ikke

Men det er netop det, som kan være lidt frustrerende..

Det er jo et forum, og mange vil jo gerne have svar på deres eventuelle problemstillinger mv.

Så man kan godt føle lidt, at man løber panden mod muren, når der ingen svar kommer, men der for eksempel har været over 100 visninger..

Anmeld

21. juni 2013

StudPsyk

Kathepige skriver:

Men det er netop det, som kan være lidt frustrerende..

Det er jo et forum, og mange vil jo gerne have svar på deres eventuelle problemstillinger mv.

Så man kan godt føle lidt, at man løber panden mod muren, når der ingen svar kommer, men der for eksempel har været over 100 visninger..

Jeg tænker bare at man ikke kan forvente af småbørnsforældre, at de har tid til det - det er selvfølgelig rart når man får svar og der er nogen der har tid! Personligt har jeg bare ofte kun kort tid af gangen herinde, så derfor prioriterer jeg som jeg gør

Anmeld

21. juni 2013

Anonym

Ja et par gange.

For at være ærlig så er der nogle ordentlige snobbet kvinder herinde, som kun er ude på at nedgøre en.

Der var en som synes jeg engang var latterlig fordi jeg ikke kunne arbejde pga kvalme. Og gerne ville sygemeldes.

Så det endte med at hun skrev på denne og en anden baby site at jeg var fake,,

Åh sikke en kæ***** 

Anmeld

21. juni 2013

Anonym

Muhmi skriver:

Overvejet at forlade baby.dk og med hvilket grundlag?

Hvorfor blev du her og hvad gør dig glad for siden?

hejsa
ja det her jeg for være lige træt af folk svin hende til her ind og kan bliv over folk som skriv at de her prøve i 2 månde og ikke bliv gravid hvad så os som her prøve i flere år og det ikke er lykke i nu

Anmeld

21. juni 2013

NinaNymannMadsen

Kathepige skriver:

ja lige præsis.

har så også oplevet at jeg har lavet et oplæg og der er ingen svar og nogen dage senere kommer der et andet oplæg magen til mit bare fra en anden bruger og den person får så en masse svar men jeg får ingen.
det kan jo så ha noget at gøre med jeg ikke er så aktiv her inde mere som jeg har været på et tidspunkt.

Anmeld

21. juni 2013

Lone Jakobsen

jeg overvejede det i en periode fordi jeg blev helt skruk af at se alle de små babyer og tykke maver.

men jeg trak mig lidt i en periode, og det hjalp.

jeg bliver fordi jeg nu engang synes det er et rigtigt hyggeligt forum, hvor jeg efterhånden har været i den del år

Anmeld

21. juni 2013

Anonym

Ja mange gange 

synes folk mange gange er for snærpet og sviner en til fordi man er åben, de kan ikke tåle at tale om tabuer medmindre at hele tråden handler om fokus på netop det 

jeg har haft to profiler og var meget glad for Henrik da han var her han hjalp mig sgu en del, flink fyr 

og forlod faktisk siden her i mange mdr da han forlod siden 

men jeg har valgt at give jer en chance igen, nu hvor mit liv ser anderledes ud... Så bliver jeg muligvis også accepteret  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.