Har du nogensinde....???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

Krussedulle

Muhmi skriver:

Overvejet at forlade baby.dk og med hvilket grundlag?

Hvorfor blev du her og hvad gør dig glad for siden?

En enkelt gang.. Fordi et familiemedlem svinede mig til, og fik en masse andre til at give hende ret, i stedet for at kontakte mig..

Men jeg kunne ikke undvære siden
Her er hyggeligt at være! (for det meste )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, det har jeg. Udelukkende fordi at jeg ved der sidder en bruger herinde som jeg ikke ønsker at "dele mit liv med" :-)

Anmeld

21. juni 2013

L&V

Ja det overvejer jeg ofte, mest når der går lidt for meget ynk i den over hvordan folk vælger at svare. Man vælger selv hva man deler ikke hvilke svar man får og det ka irritere mig voldsomt også bliver det nogle gange lidt trivielt.

Anmeld

21. juni 2013

Clisolka

Jeg har tit overvejet det, men jeg kan jo ikke undvære siden med alle de daaajlige qvindfolk der er herinde 

Jeg har skruet gevaldigt ned for min aktivitet herinde i stedet - måske den kommer op igen når jeg skal på barsel om få uger 

Anmeld

21. juni 2013

mn

Muhmi skriver:

tror jeg har slettet min bruger/ikke brugte den 3 gange eller sådan noget, den ene gang var pga. jeg synes ikke der var nogle grund til at være her inde, når vi var stoppet med PB, men begyndte at savne samtalerne der handler om alt muligt andet og jeg havde jo alligevel noget erfaring omkring PB trods det at vi ikke var igang mere, så derfor vendte jeg tilbage igen og har efterhånden fundet ud af jeg ikke er den eneste her inde uden børn

en af de andre gang var da kæresten fik at vide han måske var steril eller at det bare var rigtig dårligt hans sæd, der havde jeg ikke lige brug for at blive mindet om at det at få børn var en mulighed, før jeg vidste om det overhovedet var en mulighed for os. 

kan egentlig ikke huske hvad grunden har været de andre gange, men er da vendt tilbage hver gang :b

Anmeld

21. juni 2013

NinaNymannMadsen

har overvejet det rigtig mange gange. fordi at jeg føler ikke at der er nogen der gider tage sig tid til at svare mig når jeg en gang imellem kommer med nogen ting her inde.
er dog blevet fordi jeg godt kan lide at læse med på hvad der sker her inde

Anmeld

21. juni 2013

Anonym

Ja for 1½ år siden forlod jeg Baby.dk for en periode. Der var en bruger herinde (hun er her ikke mere) som fuckede det fuldstændig op herinde. Hun var ikke noget rart menneske. Så besluttede at det gad jeg ikke bruge min tid på, og meldte mig ud. Men efter 6 måneder ca fik jeg lyst til at lure herind igen, og siden da har der været en (for det meste) go stemning herinde.

Anmeld

21. juni 2013

Isabella_mor

Nej det har jeg aldrig gjort. Jeg kan rigtig godt lide at være her, og så har jeg jo også en hønsegård jeg skal hjælpe med at holde styr på  

Anmeld

21. juni 2013

Kloster

Muhmi skriver:

Ja jeg har faktisk overvejet det en del gange.

Alle gangene er pga jeg synes, jeg er så langt fra målgruppen af siden. Jeg er 36 år, har store drenge på 9, 13 og 15 år osv osv. Jeg har ikke direkte nogle problemer og de indlæg, jeg slår op er nærmest meningsløse luksus dilemmaer som hvilken frisure, cremer, sko, info om mit motion osv.

Føler tit, jeg er laaaaangt fra mange andre på siden, men er alligevel blevet helt afhængig. Det jeg synes er træls ved en offentlig side er, at man kan google mine indlæg. Dét afholder mig fra rigtig mange ting, for jeg er blevet fundet af div lokale mennesker. Dét gider jeg ikke blive genkendt på.

Anmeld

21. juni 2013

StudPsyk

Ja, og har også smuttet af flere omgange - jeg laver ikke farveltråde, fordi jeg ikke synes der er nogen grund til at gøre et stort nummer ud af at man/jeg vælger at smutte - kunne jo være man kom igen på et tidspunkt.

Har været smuttet af diverse årsager

- Da jeg fik nok af at være gået over tid med Rose og ikke kunne klare at læse om flere fødsler
- Den periode hvor der var SERIØST meget drama herinde
- Når jeg synes det har været en periode med for meget hønsegård

Faktisk overvejer jeg at slette mig igen. Jeg er ikke så meget herinde mere, men på en mere intim side, hvor vi ikke er så mange og 'alle kender alle' - og har mødt rigtig mange af dem efterhånden. Og så af private årsager.

Det eneste der holder mig tilbage er, at der herinde er mulighed for flere svar end på den lille side, og at der er en anonymitetstråd. Men ja. Det er ikke usansynligt jeg smutter igen en af dagene - vil dog ikke sige det er for evigt, det må tiden vise.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.