intim hårfjerning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2013

Kay

michelledam skriver:

Altså du kan sagtens trimme dig. Men du bliver ikke glat. Man kan få en trimmer der hiver hårene ud. Meeen når voksen ikke er noget tænker jeg heller ikke at en trimmer der hiver hårene ud er noget.
Kæresten og jeg har prøvet at vokse os en gang sammen. Og jeg gør det aldrig igen. Jeg kunne ikke holde ud at have noget på iter dage. Bare dynen ramte når jeg lå trussels var jeg ved at skrige. Jeg var så hævet og rød det var vanvittig. Men self. Da disse smerter var ovre var det top lækkert og mange dage. Men hold nu op en omgang.

nej det er også det jeg tænker og stubbe er jo lige så slemt...

uhhh må nok hellere lede efter et sted at blive vokset 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Mother-love

Kay skriver:

nej det er også det jeg tænker og stubbe er jo lige så slemt...

uhhh må nok hellere lede efter et sted at blive vokset 

Ja jeg ville nok også vælge en prof til at blive vokset. Hehehe og så en ordentlig omgang bedøvelsen hahaha

Anmeld

11. juni 2013

Kay

michelledam skriver:

Ja jeg ville nok også vælge en prof til at blive vokset. Hehehe og så en ordentlig omgang bedøvelsen hahaha

vodka?  

Anmeld

11. juni 2013

BigHope13

Kay skriver:

KiggKijeps... det er lige hvad jeg har brug for hjælp til...

jeg får knupper og bumser af at barbere...

jeg tør ik voks... jeps total bange buks... men har ik fundet et sted, og en person jeg tær betro mit underliv og en gang voks....

så tænker at der bør findes et stks masinelt redskab til fjerning af uønsket intim hårvækst... og sådan et vil jeg gerne købe...

men hvor går man hend og får rette vejledning?? og er der nogle af jer der har noge gode/dårlige erfaringer jeg skal havde med??? 

anonyme svar tilladt  

Kigger lige med her, har nøjagtig samme problem som dig. Alt er snart afprøvet for diverse hjemme produkter.
Og pco samt graviditet har bestemt ikke gjort problemet mindre

Anmeld

11. juni 2013

Kay

BigHope13 skriver:

Kigger lige med her, har nøjagtig samme problem som dig. Alt er snart afprøvet for diverse hjemme produkter.
Og pco samt graviditet har bestemt ikke gjort problemet mindre

nej... mit er ik blevet ordnet siden midt i graviditeten  og elna er snart 10 måneder... kan snart flette    ej det skrev jeg ik lige

har fundet ud af eneste andet alternativ er en epilator... medmindre man vil leve med stubbe altid...

så SKAL tage mig sammen til en voksbehandlign... 

Anmeld

11. juni 2013

Mother-love

Kay skriver:

vodka?  

Hehe ja nemlig

Anmeld

11. juni 2013

Anonym

Så godt at se, at jeg ikke er alene om de problemer....

Svarer anonymt, for lige det punkt her er jeg for genert til at indrømme over for dem, jeg kender.....

Det bedste, jeg har fundet så langt er en frisørsaks. Så kan det jo i hvert fald studses lidt og se friseret ud....men skulle ønske jeg kunne finde noget bedre.

Anmeld

11. juni 2013

sus82

Har hørt at det skulle hjælpe at barbere i hårbalsam.

Anmeld

11. juni 2013

Kay

Anonym skriver:

Så godt at se, at jeg ikke er alene om de problemer....

Svarer anonymt, for lige det punkt her er jeg for genert til at indrømme over for dem, jeg kender.....

Det bedste, jeg har fundet så langt er en frisørsaks. Så kan det jo i hvert fald studses lidt og se friseret ud....men skulle ønske jeg kunne finde noget bedre.

du er ikke alene  og ja jeg må også tyg til saksen når det er for langt... 

Anmeld

11. juni 2013

Kay

sus82 skriver:

Har hørt at det skulle hjælpe at barbere i hårbalsam.

er prøvet virker ik... eller jo på mine ben gør det men der fik jeg ik knopper... så ved ik om man kan kalde det at virke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.