Flere/færre børn end først beregnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2013

Lene Unik

Både og. Indtil jeg blev kæreste med Morten og de første år vi var kærester var jeg ikke helt sikker på at jeg overhovedet ville have børn. Men så kom lysten til børn, og da vi fik den første var vi begge solgt, og snakkede om en flok (gerne mere end 3). Men da jeg bliver syg når jeg er gravid (svangerskabsforgiftning ved nr. 1 og 3) så måtte vi stoppe efter 3. Hvis ikke jeg var blevet syg sidste gang, havde vi sikkert haft flere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

Faith

Færre. Har altid gerne ville have 4 børn. Har indtil videre "kun" 3

Anmeld

8. juni 2013

An&Jo

Færre end jeg havde regnet med.. jeg elsker børn, og vil gerne have mange selv, men det får jeg aldrig.. Pt er kæresten overtalt til at vi skal have en sammen indenfor en rimelig tidsramme (hvis det vil lykkes os) og så er han næstenovertalt til at vi om 7-10 år får en efternøler da vi er så unge, og jeg vil ikke sætte mig ned efter det næste barn og sige definitivt slut hvis jeg kun er 24 når barnet kommer.. Men indtil videre har vi to børn, men det er begge børn vi har med ind i forholdet..

Anmeld

9. juni 2013

Lunae

Herhjemme bliver det færre end vi havde regnet med! Jeg har altid drømt om 3 børn og manden kunne godt nappe 4, men nu hvor jeg er gravid med nr 2, må jeg desværre erkende at min krop ikke er gearet til endnu en graviditet! Med superkvalme, opkast, svimmelhed og bækkenløsning har jeg ikke været meget bevendt i familien i laaaang tid! Derfor er planen at vi holder os til 2 børn.

Når det så er sagt, så er jeg kun 26 år og manden 25 år, så vi har tiden foran os, hvis vi skulle ombestemme os

Anmeld

9. juni 2013

Sujan

Indtil videre færre..

Har en dejlig pige.. Hun er 14 mdr. Ville egentlig gerne have 2-3 børn hurtigt efter hinanden... Men tog næsten 3 år med den første og har ikke brugt beskyttelse siden hun blev født.. Så om vi får flere vides ikke... Men så er det jo bare sådan det er:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.