Flere/færre børn end først beregnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

modesty

LilleChelle skriver:

Har du fået flere eller færre børn end du egentlig fra start gerne ville? 

Jeg ville gerne have to. Men manden vil kun have et (hvilket han også meldte ud inden vi fik vores første). Vores søn er knap 20 mdr. nu, så vi har ikke afgjort noget definitivt. Men taget i betragtning at vi skal igennem IVF igen for at få nr. 2 plus at manden er lidt lunken (hvilket nok kommer til at medføre at jeg skal tage nætterne, hvilket jeg syntes var ekstremt hårdt med den første) så tror jeg sgu nok at vi ender med den ene vi har nu.

Men han er også en helt fantastisk dejlig dreng. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Tanja1234

Færre indtil videre....

Har altid tænkt at 2 børn var det rette tal.

Men med en ualmindelig hård graviditet og efterfølgende forløb samt to karrierer der tager en masse tid, så er det bestemt muligt at vi bare holder os til vores ene barn

Anmeld

7. juni 2013

Juliekp

Jeg har hverken fået flere eller færre, har fået det antal jeg gerne vil ha og det er én lille guldklump 

Anmeld

7. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har fået de to børn, jeg gerne ville have, så hverken flere eller færre

Anmeld

7. juni 2013

Nessie

Vi ville gerne have 2 børn, og nr. 2 er jo på vej, så vi har fået vores ønske opfyldt 

Det var dog noget mere besværligt og tog længere tid end forventet

Anmeld

7. juni 2013

nielsen80

Færre - det har vist sig at være rigtig svært for os at få børn, og vi har truffet en beslutning om, vi ikke vil i behandling igen - så vi er lykkelige for den perfekte pige, vi trods alt har fået.

Kan godt være vi om nogle år, ender med at adoptere - men sådan som alt ser ud nu, ja så har vi verdens dejligste enebarn

Anmeld

7. juni 2013

Aabye

Jeg ville slet slet ikke have børn.. Så mødte jeg T.. og ville gerne have en.. det fik vi.. og så ville jeg have en mere.. og det fik vi så :p 
Og nu.. ja du ved at jeg gerne vil have endnu en.. men ja.. :/ skod bækken

Anmeld

7. juni 2013

Holbæktrunten

LilleChelle skriver:

Man må sige at jeg nok har fået flere - før jeg mødte min mand skulle jeg bestemt ikke have børn - i hvert fald ikke i en fremtid jeg kunne overskue.

Men det skulle han altså - og jeg blev (heldigvis) bange for at gå glip af noget. Venter nu nr 2, og hvis det kan lade sig gøre med plads og manden er med på den, så drømmer jeg da om en lille efternøler om nogle år.

Anmeld

7. juni 2013

2721

LilleChelle skriver:

Færre børn

Anmeld

7. juni 2013

Elgaard73

Færrer... Har altid drømt om 2 eller 3, men det tog 6 år at lave vores søn (IVF) og må nok erkende at tiden er ved at løbe fra os aldersmæssigt. Tror ikke at vi vil i behandling igen...Skal vi have flere, skal det (fuldstændig usandsynligt) ske af sig selv.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.