Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har absolut ingen anelse
Kan ikke huske, om jeg havde et ønske om et bestemt antal, men det er ihvertfald slut med flere, så jeg har fået tre styk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Helt klart flere,
da jeg var ung faktisk ind til jeg var 21 der ville jeg OVERHOVEDE IKKE HAVE BØRN!
men der sket et eller andet da jeg fandt min kæreste og nu har vi en dejlig søn
Havde ikke rigtig taget stilling til hvor mange jeg ville have før jeg mødte Anders... Men sådan ca. 2 stk... Vi vil nu gerne have en stor familie og regner med 4 stk. måske 5... Men det tager vi som det kommer
Så indtil videre passer det jo meget godt med det jeg havde forestillet mig - agtigt da jeg var yngre... Men håber på flere
Flere. Indtil jeg mødte min mand vidste jeg egentlig ikke rigtig om jeg overhovedet ville have børn. Men pludselig faldte det mig bare så naturligt ind.
Nu har vi 2 - en af hvert køn. Og ville overhovedet ikke have noget imod en enkelt mere. Men desværre har kroppen sagt stop. Så vi må "nøjes" med de 2. Men kan jo bestemt heller ikke klage. Har en af hver, så det er jo ren luksus.
Jeg har altid ønsket mig 2 børn. En dreng og en pige ♥ Og det er liiige det jeg har ♥ Så jeg kan ikke være mere heldig ♥
Flere end jeg havde regnet med. Troede ikke jeg ville få børn overhovedet, så føler mig meget heldig at have tre dejlige børn idag. Kunne sagtens tænke mig at få flere, men fornuften og alt det praktiske siger mig og manden, at vi er rigtig godt tilfredse med det antal børn vi har fået.
Efter at have oplevet at være 5 i en søskendeflok med ikke-tilstede-værende karrieremindede forældre var jeg indtil jeg blev kæreste med Frank i 2008 overhovedet ikke interesseret i at få børn, men så snakkede vi lidt om det og gik og overvejede at begynde efter min uddannelse i 2011. Men så dukkede to streger op i 2009 foråret og så var det bare sådan. Siden da har det svinget lidt - vi har talt meget om nummer to, dejligt med søskende - Frank har selv 2 bio. og to bonus søskende, men for ikke så længe siden var han vendt på en tallerken da snakken faldt på om at få hund - og så stod den lidt på vippen ifh. til ham ihvertfald en enten eller.. Og han ville ikke være gammelfar (han fylder 42 år til oktober) og der var jeg slet ikke parat til at sige slut i og med at jeg faktisk havde for en periode ihvertfald været vildt skruk - men så tænkte jeg over det (det er ikke definitivt) og tænker at vi jo kan give Elias så meget mere ved kun at få ham, flere oplevelser med hans forældre (altså nære og oplevelsesrige og tilknytning) ved kun at være os og fordi vores økonomi aldrig bliver imponerende, men med et barn kan vi rejse langt og opleve meget med den løn som vi nu kan tjene - vise ham verden og få evige minder på den måde også udover dem herhjemme igennem camping i haven og cykelbud i det blå osv. Så måske er det bare ikke så skidt igen "kun" at få en enkelt - men.... Ja Ville jo rigtig gerne have både en dreng og en pige. Har jeg erfaret efterfølgende og så alligevel ikke, vi nyder jo os nu Så den er sådan lidt ón/off endnu men alt i alt er svaret FLERE end forventet og måske FÆRRE nu her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128