Flere/færre børn end først beregnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.662 visninger
44 svar
18 synes godt om
7. juni 2013

LilleChelle

Har du fået flere eller færre børn end du egentlig fra start gerne ville? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

CarinaSB

LilleChelle skriver:

flere .. ville faktisk ikk have børn .. men nu har jeg 2 dejlige drenge 

Anmeld

7. juni 2013

LilleChelle

CarinaSB skriver:

flere .. ville faktisk ikk have børn .. men nu har jeg 2 dejlige drenge 

Blev du gravid ved et uheld så?

Anmeld

7. juni 2013

Janey

Profilbillede for Janey

Ligesom CarinaSB vil jeg sige flere, da jeg egentlig heller ikke havde planer om at få børn og troede egentlig, at min mand og jeg var enige om det, men han ændrede mening efter mange af vores venner fik børn og ville så også gerne have et barn. Jeg måtte lige tænke over det i et års tid og gik så med til at få et barn og vi har nu en datter på 5 måneder.

Anmeld

7. juni 2013

baby012

Flere  

vi havde planlagt kun at skulle have et barn.. Nu har vi to.. Og manden vil have to mere, og det er jeg gået med til  

Anmeld

7. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

færre indtil videre... oprindeligt tænkte jeg på 2 stk da jeg var meget ung (omkring de 13 år )...

så mødte jeg kæresten og vi snakkede og drømte om 4 børn sammen...

vi har en søn og drømmer nu om i det mindste at gøre ham til storebror... vil bare gerne lige vente til han smider bleen så vi ikke har 2 blebørn på samme tid

Anmeld

7. juni 2013

mth1987

Jeg ville gerne ha en masse børn men den sidste graviditet har sat en psykisk og fysisk stopper for den drøm så vi stopper ved to styks. Men en af hver køn så det jo fantastisk

Anmeld

7. juni 2013

DianaRJS

LilleChelle skriver:

jeg har 2 drenge fra tidligere forhold, og kæresten ville gerne have sit eget så vi ville bar ehave en mere så vi havde 3, men så var der tvillinger så det må jo blive end mere end hvad vi ville men 2i1 er vel det samme ikk?

Anmeld

7. juni 2013

(august)

status quo....lidt langt

Vi ville oprinde ligt gerne have to som en lille kerne familie

Vi kunne dog ikke selv undfange (2% chance over 10år), så vi fik hjælp gennem ICSI til at lave en dejlig lille pige (aug 2010) som snart bliver 3 år. Vi fik lagt æg i fryseren som skal bruges inden november 2014, så vi havde god tid til at tænke over tingene, da det er hårdt at være i hormonbehandling. 

Vi besluttede så i start april 2011 at vi efter sommerferien kunne få lagt fryseæg op, da vi jo gerne ville have 2 børn. Vi nåede dog aldrig så langt, for i start maj 2011 testede jeg positiv og det endte med endnu en skøn lille pige (jan 2012) på snart 18 mdr.

Så vi har fået vores børn.....MEN nu går snakken på en nr 3. Vi havde jo egentlig lidt sat os op til "kun" at skulle have en da det var svært at få nr. 1...så nu må vi se om pb nr. 3 starter op efter sommerferien 

Anmeld

7. juni 2013

CarinaSB

LilleChelle skriver:

Blev du gravid ved et uheld så?

Nej .. Jeg havde en eks som var et røvhul .. og efter vi gik fra hinanden havde jeg en ide om at jeg ikke ville have børn .. troede egentlig ikke at jeg havde moder genet :) Men så fandt jeg min mand og efter et års tid ja så kom snakken ind på børn og vi blev enig om at det var os to og jeg blev gravid 1 1/2 mdr efter :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.