Flere/færre børn end først beregnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

Clisolka

LilleChelle skriver:

Har du fået flere eller færre børn end du egentlig fra start gerne ville? 

Flere  Jeg skulle aldrig have haft børn - nu venter jeg nr. 2 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Ciss

Vel, egentlig flere, for jeg troede altid, at jeg ikke skulle have børn - men så snart vi havde fået den første forstod jeg jo, at jeg gerne ville have mange børn, så nu føles det som færre, fordi vi har to og jeg inderst inde drømmer om flere men ved, at jeg ikke kommer til at få det.

Anmeld

7. juni 2013

MorTil4<3

LilleChelle skriver:

jeg ville gerne have 3 unger,

men efter 2 drenge og en mand med sin datter har jeg jo også 3, men piv piv den sidste er ikke min egen hehe, så håber på en 3 med manden min

Anmeld

7. juni 2013

Fenja09

LilleChelle skriver:

Jeg troede at jeg ville have mere end et barn nu, men troede også at jeg ville blive gravid hurtigere end 3 år. Der er så meget man troede...

/Fenja

Anmeld

8. juni 2013

Lone Jakobsen

flere langt flere

jeg havde forventet at jeg skulle have 2 eller måske 3, men jeg har 4 plus et bonus barn

Anmeld

8. juni 2013

dorthemus

LilleChelle skriver:

Jeg har et barn og det var det jeg regnede med at jeg ville få. Skal ikke have flere børn

Anmeld

8. juni 2013

SjeBets

Flere, jeg har faktisk aldrig tænkt over at skulle have børn før jeg stod og var gravid

Nu er jeg gravid med nr. 3 og har to bonus oven i. Så vi har en lille flok på 5. 

Elsker mine børn, min brors børn, bonus børn, og nogle få andre, men er sq ikke fan af alle børn, kan ikke altid det det bedårene i alle børn. 

Anmeld

8. juni 2013

merle2010

har altid drømt om at få 4 børn, først to hurtigt efter hinanden og derefter 2 hurtigt efter hinanden nogle år efter...

skæbnen ville så at den mand jeg forelskede mig i havde et sæt tvillinger på 2 år en dreng og en pige....

sammen har vi fået en pige og en dreng

man kan godt sige jeg har fået min drøm opfyldt, vi har jo 4 børn sammen...

ville måske gerne have en ekstra om 3 eller 4 år, men den går manden ALDRIG med til... så vil nyde dem vi har...

Anmeld

8. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Flere. Som så mange af de andre også siger, så havde jeg heller ingen planer om at jeg sku ha børn. Da jeg begyndte at komme sammen med min kærste for 10 år siden, startede jeg med at fortælle ham at jeg ik ville ha børn. Han ville gerne, så jeg sagde så må du finde en anden kærste. Så en dag for ca 5 år siden, sagde jeg ok hvis du stadig vil har børn, så er det nu!! Blev gravid i første hug og nu har vi hele 2 børn, og jeg ku da sagtens snuppe en mere.... Vh stine

Anmeld

8. juni 2013

Kofoed.

Jeg har altid gerne ville have 4, kæresten vil kun have to, men da vi pludselig ventede tvillinger startede snakken jo for alvor, hvor mange skal vi have. Vi blev enige om, at så måtte det blive til 3, da Isabella så døde, fastholdte vi de 3 levede børn, så jeg for vel hvad jeg ønsker, hvis alt kommer til at gå godt fremover. pt har jeg kun tvilling pigerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.