Hvordan ville du reagere ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Jeg synes bare det er vigtigt at de får lov at spørge istedet for at jeg står og prakker dem nogen historier på.. erfaringer igennem mit job og omgangskreds siger også at folk hellere vil have at de spørger end at de digter en historie..

Det tror jeg du har helt ret i  Nok bare ikke mange der har " modet"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Laulund87

Anonym skriver:

Lyder meget som her. Har aldrig oplevet mine andre børn sådan. Men sidste skud på stammen er meget ligefrem og henvender sig til alle. Gerne for at vise en eller anden ting. Og må indrømme jeg har haft svært ved at vurdere om omverden finder det for anmassende. Men kan se langt de fleste herinde svare positiv, så vil prøve at tage det mere afslappet

Jeg var et meget genert barn og man skulle bare kigge på mig så græd jeg Så jeg er bare så glad for at hun er så tillidsfuld og ja hun bliver også afvist, men så er det bare med at forklare at det ikke er alle der gider snakke.

Anmeld

7. juni 2013

norenberg

Min datter er ligesådan og de fleste tager det med et smil dog har vi haft episoder hvor hun er mødt med sure blikke og grimme kommentare....men til det kan min datter godt finde på at svare igen med "hvorfor er du så sur i dag" eller sige højt til mig damen/ manden har da vidst en dårlig dag i dag...lidt pinlig en gang i mellem....men sådan er hun bare....

Anmeld

7. juni 2013

MortilElias2010

Robin Hood. skriver:

Ville sige , Hej med dig , hvor er den fin ☺værre med min knægt , han er lige blevet 4 og han cyklede over til en dame og sagde , Hej dame , du ligner en abe , fandt heldigvis ud af at hun var englænder ��

Hahahahahahahaha  Amen genialt og heldigvis blev det da ikke pinligt sådan 100%  

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

Min datter er ligesådan og de fleste tager det med et smil dog har vi haft episoder hvor hun er mødt med sure blikke og grimme kommentare....men til det kan min datter godt finde på at svare igen med "hvorfor er du så sur i dag" eller sige højt til mig damen/ manden har da vidst en dårlig dag i dag...lidt pinlig en gang i mellem....men sådan er hun bare....

Tak for svar. Kan se det ikke kun er min dreng der er sådan. Hvor godt din datter kan give svar på tiltale 

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg var et meget genert barn og man skulle bare kigge på mig så græd jeg Så jeg er bare så glad for at hun er så tillidsfuld og ja hun bliver også afvist, men så er det bare med at forklare at det ikke er alle der gider snakke.

Det forstår jeg godt. Er da også glad for mit barn er tillidsfuldt og ikke bange . Men lige disse situationer har jeg haft svært ved at vurdere om var for meget. Men måske det også bare er deres alder. De skal jo først til at lære alle de sociale færdigheder. Og de er jo bare åben og nysgerrig . 

Anmeld

7. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes det er sødt 

Anmeld

8. juni 2013

Lone Jakobsen

hi hi, åh det gør min yngste søn også

hentede ham i børnehave en dag hvor han stod og snakkede vældigt med en voksen. jeg gik ud fra at det var en ny pædagog, men opdagede at det var en forældre

han ber også helt fremmede hjælpe ham, hvis han ikke lige kan finde mig (fx. til en fest)

jeg oplever ofte små børn henvende sig til mig, og jeg tager det altid med et smil. børn er ligefremme, og det er bare noget af det skønneste ved dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.