Hvordan ville du reagere ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

Robin Hood.

Ville sige , Hej med dig , hvor er den fin ☺værre med min knægt , han er lige blevet 4 og han cyklede over til en dame og sagde , Hej dame , du ligner en abe , fandt heldigvis ud af at hun var englænder ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Laulund87

Præcis sådan er min datter og jeg er glad for at hun er så tillidsfuld, men jeg tænkte over det så sent som i dag.. Hun går direkte hen til fremmede og skal vise noget og snakker om vind og vejr

Hun bliver nogle gange ignoreret eller afvist og det gør ondt i mit moderhjerte at se, men jeg har fuld forståelse for at nogle bare ikke orker/gider snakke med andres børn.

Hun bliver ked af det og så forklarer jeg at det ikke er alle der lige har lyst til at snakke. Men jeg er rigtig glad for at hun ikke er genert

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

har faktisk lidt en blandet følelse af det...

men tror jeg er under stadiet af " sippet mor"

tror jeg ville sige ej hvor er din fin, men samme tid også undre mig over hvorfor forældrene måske ikke lige er der

måske også fordi mine aldrig får lov at rende væk igen tror jeg er under kategori af sippemor

Tak for svar .I dette tilfælde var jeg sammen med mit barn . Vi gik lige bagved den anden mor og hendes barn . Mit barn render ikke rundt alene men kan nu sagtens finde på at " løbe " fra mig ( ikke rundt i butikken ) men får da lov at kikke selv med mig i nærheden

Anmeld

6. juni 2013

An&Jo

Ville have det fint med det.. Børn er frembrusende og nysgerrige af natur, ihvertfald når de er ude over deres generet periode..

Idag havde jeg kærestens dreng med i rema for at handle, og der var en ung mand i en elkørestol, og Elias spurgte kig hvad han fejlede, jeg sagde at det nok var fordi der var noget galt med hans ben, men han forstod det ikke rigtigt, og istedet for at jeg fortæller ham en hel masse, så sagde jeg til ham at han kunne prøve at spørge den unge mand hvad der var galt, og den unge mand var meget flink og forklarede ham at det ar fordi hans ben ikke fungerede som andres gjorde og så hjalp stolen ham med at komme rundt.. Det forstod Elias og så var den prut slået..

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

Robin Hood. skriver:

Ville sige , Hej med dig , hvor er den fin ☺værre med min knægt , han er lige blevet 4 og han cyklede over til en dame og sagde , Hej dame , du ligner en abe , fandt heldigvis ud af at hun var englænder ��

Der fik jeg et lille smil på læben. Er det her ordene fra fulde folk og børn skal man høre sandheden . Børn er jo så ligefrem , de siger hvad de tænker måske ikke altid heldigt. Godt hun ikke forstod det. Idag da jeg stoppede mit barn i at rende hen til den fremmed kom der en ind i butikken. Sagde til mit barn, kan du ikke vise xxx din pung . Han svarede vredt nej hun er for gammel  Hvilket hun bestem ikke var . Altså

Anmeld

6. juni 2013

Robin Hood.

Anonym skriver:

Der fik jeg et lille smil på læben. Er det her ordene fra fulde folk og børn skal man høre sandheden . Børn er jo så ligefrem , de siger hvad de tænker måske ikke altid heldigt. Godt hun ikke forstod det. Idag da jeg stoppede mit barn i at rende hen til den fremmed kom der en ind i butikken. Sagde til mit barn, kan du ikke vise xxx din pung . Han svarede vredt nej hun er for gammel  Hvilket hun bestem ikke var . Altså

Ha ha grin��de er altså skægge og hvor kan man grimme sig , ha ha prøver ind i mellem at overdøve min søn med høj snak så de ikke kan høre hvad han siger , han siger nemlig også til folk at de er gamle ��

Anmeld

6. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

På den måde - tak for uddybende svar . Kan sagtens følge dig. Bremsede mit barn inden han nåede det andet barn , af frygt for hvad de ville tænke . Hvilket gjorde barnet meget ked af det , hvilket jo er forståeligt . Så ville høre hvordan andre ville have det hvis det var dem

Altså selvom min datter er meget sådan rolig, for at sige det mildt og pænt. Så ville jeg ønske at flere børn opsøgte hende, for jeg har lagt mærke til at hun faktisk synes det er spændende, lidt a la, hvis din søn kom over til min datter for at vise hende noget og sige hej, så ville hun først bakke lidt og kigge på ham og være meget genert, og virke som om hun slet ikke gad/ture. Men ligeså snart han så vendte ryggen til og gik, ville hun råbe: "hej" og gerne ville have at han kom tilbage...
Det er faktisk lidt sjovt.

Anmeld

6. juni 2013

nielsen80

Robin Hood. skriver:

Hahahahahaha

Anmeld

6. juni 2013

Robin Hood.

nielsen80 skriver:

Hahahahahaha

Ja de sgu grumme ik ��

Anmeld

6. juni 2013

Moma

Jeg ville da synes, det var sødt. For mig er det sødt at være tillidsfuld. Så jeg ville da spørge, hvad det var og sige det var rigtigt fint. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.