Hvordan ville du reagere ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.332 visninger
47 svar
29 synes godt om
6. juni 2013

Anonym trådstarter

Hvis et fremmed barn kom " løbende " efter dig i supermarked for at vise dig en ting ??? Hvis du kom gående med dit eget barn og et fremmed barn kom " løbende " efter jer for at vise en ting. Barnets alder er 3.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hvis et fremmed barn kom " løbende " efter dig i supermarked for at vise dig en ting ??? Hvis du kom gående med dit eget barn og et fremmed barn kom " løbende " efter jer for at vise en ting. Barnets alder er 3.

"øh. hej.hvad har du der??....... den er fin.. kan du gå hen til mor med den"

hva da???

Anmeld

6. juni 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Jeg ville da bare synes det varr hyggeligt
Hvorfor?

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

Grunden til jer spørg er at barnet er mit. Og jeg kan have svært ved som mor at mit barn er så LIGEFREM. At frygt for hvordan andre ville reagere

Anmeld

6. juni 2013

B&J

Omsorgsgiver skriver:

Hvorfor?

Jaaa nemlig det ville da være super hyggeligt kan godt forstå barnet er stolt

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Hvorfor?

Grunden til jer spørg er at barnet er mit. Og jeg kan have svært ved som mor at mit barn er så LIGEFREM. At frygt for hvordan andre ville reagere

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

"øh. hej.hvad har du der??....... den er fin.. kan du gå hen til mor med den"

hva da???

Anmeld

6. juni 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

nu kender jeg en der slet ikke kan fordrage børn... og hun ville nok blot glo dumt og sige "nå" ...og gå

Så der kan da intet grimt ske

Anmeld

6. juni 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Ok. Tror ikke du skal være bange for hvad andre tænker om det. De fleste synes små børn er dejlige
Min datter er også meget direkte. Eller hun siger "mand" eller "dame" hver gang vi er ude og ser en mand eller dame og siger også hej til andre mennesker. Hun er 20 mdr. Jeg har kun oplevet positive mennesker

Anmeld

6. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg ville synes det var vildt sødt.

Min søn har godt nok ikke løbet efter andre, men henvender sig gerne eller råber ned igennem bussen "STOOOP BUSSEMAND. MÅ JEG GERNE KOMME AAAAAFFFFF!!!!! (Han er 3 år)
Det eneste jeg tænkte var at vi skulle have ordet buschauffør til at hænge fast i stedet for bussemand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.