Hvordan ville du reagere ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

nu kender jeg en der slet ikke kan fordrage børn... og hun ville nok blot glo dumt og sige "nå" ...og gå

Så der kan da intet grimt ske

tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Tror ikke du skal være bange for hvad andre tænker om det. De fleste synes små børn er dejlige
Min datter er også meget direkte. Eller hun siger "mand" eller "dame" hver gang vi er ude og ser en mand eller dame og siger også hej til andre mennesker. Hun er 20 mdr. Jeg har kun oplevet positive mennesker

Tak for svar. Håber du har ret. For idag blev et mareridt fordi jeg greb fat i ham, for at stoppe ham. Og han blev MEGET sur. Han ville vise en pung han netop havde fået. Han snakker også til alle, og har det fint nok med det. Men idag løb han efter det andet barn, se se hvad jeg har fået. Og har svært ved om andre ville finde det ok

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Jeg ville synes det var vildt sødt.

Min søn har godt nok ikke løbet efter andre, men henvender sig gerne eller råber ned igennem bussen "STOOOP BUSSEMAND. MÅ JEG GERNE KOMME AAAAAFFFFF!!!!! (Han er 3 år)
Det eneste jeg tænkte var at vi skulle have ordet buschauffør til at hænge fast i stedet for bussemand.

Tak for svar. Jeg ville heller ikke have noget imod det. Men som mor kan jeg godt blive i tvivl. Idag ville han vise det andet barn en pung han netop havde fået. Løb efter og sagde, se se hvad jeg har. Jeg hev fat i ham for at stoppe ham, og han blev MEGET sur. Hvilket jo er forståeligt. Men oplever indimellem folk finder ham for ligefrem.

Hi hi hvor er han sød din dreng, det er nogle sjove ting de kommer af med 

Anmeld

6. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hvis et fremmed barn kom " løbende " efter dig i supermarked for at vise dig en ting ??? Hvis du kom gående med dit eget barn og et fremmed barn kom " løbende " efter jer for at vise en ting. Barnets alder er 3.

Har jeg faktisk prøvet. En smule akavet faktisk, men sagde "ejjj hvor er den glot, hvor er din mor eller far?".

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Har jeg faktisk prøvet. En smule akavet faktisk, men sagde "ejjj hvor er den glot, hvor er din mor eller far?".

Må jeg spørge hvorfor det var akavet ? i dette tilfælde var vi lige gået ind i butikken , de andre gik lige foran os . Jeg gik lige bagved sammen med mit barn .

Anmeld

6. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Tak for svar. Jeg ville heller ikke have noget imod det. Men som mor kan jeg godt blive i tvivl. Idag ville han vise det andet barn en pung han netop havde fået. Løb efter og sagde, se se hvad jeg har. Jeg hev fat i ham for at stoppe ham, og han blev MEGET sur. Hvilket jo er forståeligt. Men oplever indimellem folk finder ham for ligefrem.

Hi hi hvor er han sød din dreng, det er nogle sjove ting de kommer af med 

Tak for de søde ord.

Hvis der er folk som bliver irriteret på din søn synes jeg de er intolerente.

Små børn er jo impulsive og udtrykker deres glæde meget spontant. Hvis folk ikke kan se og værdsætte et lille barns begejstring synes jeg det er trist.

Det lader til at du har en sund og glad dreng.

Hvis et menneske sagde noget grimt til din søn ville jeg som mor svare; "Det er en skam at et lille barn har større socialkompetence end dig".

Anmeld

6. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Må jeg spørge hvorfor det var akavet ? i dette tilfælde var vi lige gået ind i butikken , de andre gik lige foran os . Jeg gik lige bagved sammen med mit barn .

Altså hvis barnet henvender sig til mit barn så ville jeg synes det var meget sødt.
Men jeg har stået med min datter i hånden, hvor der kommer et fremmed barn over. Min datter er typen der trækker sig fra børn der er direkte eller frembrusende, så det bliver tot akavet for mig når min datter står genert bag mig og kigger på mig som om jeg er hende utro, fordi jeg taler med et andey barn.

Lidt det samme i vuggestuen, der var tit to børn der kom over til mig, kaldte mig mor og ville holde mig i hånden, hvor min datter blev vildt ked af det og sur på mig.

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Tak for de søde ord.

Hvis der er folk som bliver irriteret på din søn synes jeg de er intolerente.

Små børn er jo impulsive og udtrykker deres glæde meget spontant. Hvis folk ikke kan se og værdsætte et lille barns begejstring synes jeg det er trist.

Det lader til at du har en sund og glad dreng.

Hvis et menneske sagde noget grimt til din søn ville jeg som mor svare; "Det er en skam at et lille barn har større socialkompetence end dig".

Mange tak for svar - vil prøve om jeg kan slappe mere af i situationer som denne . For har stoppet ham af frygt for om andre ville finde det for anmassende . Men du har ret .

Anmeld

6. juni 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Altså hvis barnet henvender sig til mit barn så ville jeg synes det var meget sødt.
Men jeg har stået med min datter i hånden, hvor der kommer et fremmed barn over. Min datter er typen der trækker sig fra børn der er direkte eller frembrusende, så det bliver tot akavet for mig når min datter står genert bag mig og kigger på mig som om jeg er hende utro, fordi jeg taler med et andey barn.

Lidt det samme i vuggestuen, der var tit to børn der kom over til mig, kaldte mig mor og ville holde mig i hånden, hvor min datter blev vildt ked af det og sur på mig.

På den måde - tak for uddybende svar . Kan sagtens følge dig. Bremsede mit barn inden han nåede det andet barn , af frygt for hvad de ville tænke . Hvilket gjorde barnet meget ked af det , hvilket jo er forståeligt . Så ville høre hvordan andre ville have det hvis det var dem

Anmeld

6. juni 2013

DianaRJS

har faktisk lidt en blandet følelse af det...

men tror jeg er under stadiet af " sippet mor"

tror jeg ville sige ej hvor er din fin, men samme tid også undre mig over hvorfor forældrene måske ikke lige er der

måske også fordi mine aldrig får lov at rende væk igen tror jeg er under kategori af sippemor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.