Hvad skal I lave i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2013

Frk.S

Vi har her til aften afleveret Freja hos farmor.

I morgen står vi nemlig TIDLIGT op og tager til bryllup indtil søndag.

Søndag har jeg fødselsdag (30 år - puha da    ). Min mands lillebror har også fødselsdag og han har inviteret på fødselsdag, så vi skal hygge og grille hjemme ved svigermor, hvor det holdes. 

Så jeg regner også med vi får en hyggellig weekend.

Og nu skal vi vist i seng, så vi kan komme op i morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Sikke en skøn weekend 

idag var vi til sommerfest i vuggestuen. 

Imorgen skal vi til et stort loppemarked. Derefter skal vi grille sammen med min søster og hendes kæreste. Den lille er selvfølgelig med 

vi passer mine svigerforældres hus og hund den her weekend. Så super dejligt med kæmpe have og badebassin. 

søndag skal min kæreste, vores dreng og jeg bare slappe af. lege i haven, gå tur ved stranden og muligvis forbi den blå planet 

Anmeld

31. maj 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Lyder som en hyggelig weekend, I skal have jer.

I morgen skal jeg ud og købe sandaler til Adam og Sabrina (ja ja bedre sent end aldrig )
I morgen aften skal vi hen til en veninde og spise, og når ungerne er puttet, skal vi se film

På søndag skal vi vist bare lege i haven, og jeg skal have pakket det sidste ud og sat på plads.

Anmeld

1. juni 2013

Amandasmor

Tror vi skal have lavet udestuen færdig
der mangler lidt bradder også skal den males  
så tror vi skal have gjort den færdig, pt er den lukket af og kattene elsker at være der ude  

Anmeld

2. juni 2013

MortilElias2010

Alexander&Lærke skriver:

Vi får også en spændende weekend. I morgen skal den store og eg lige til at starte med og og købe en fars dags gave til onsdag.... Og senere Mine forældre er taget på camping så ved middags tid tager vi ud til campings pladsen og hygger resten af dagen der med dem, vi skal grille og børnene skal ud og fange krabber. 

Søndag skal vi passe en af Alexanders lege kammerater i et par timer så hvis vejret er godt taget vi måske til knudhule( sø i nærheden) og sopper og nyder vandet/soen Det vil børnene så gerne.... 

Knudhule er fantastisk! Der har jeg tilbragt MANGE sommerdage og nætter i min barndom/ungdom 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.