Hvad skal I lave i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2013

Mettefpigen

Laulund87 skriver:

lliliglige

Hvad er det for noget?

Det er ligesom grøn koncert, det vare bare i 11 timer :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

Kay

i aften skal vi spise hos mine svigerforældre... og så skal mig og elna op til mine forældre og overnatte fra lørdag til søndag for søndag skal vi holde min mors føsdag... min kære mand.. ja han skal arbejde hele weekenden  

Anmeld

31. maj 2013

Laulund87

Kay skriver:

i aften skal vi spise hos mine svigerforældre... og så skal mig og elna op til mine forældre og overnatte fra lørdag til søndag for søndag skal vi holde min mors føsdag... min kære mand.. ja han skal arbejde hele weekenden  

Øv han skal arbejde, men lyder til I får en hyggelig weekend alligevel Tillykke med din mor

Anmeld

31. maj 2013

Kay

Laulund87 skriver:

Øv han skal arbejde, men lyder til I får en hyggelig weekend alligevel Tillykke med din mor

tak og jep det tror jeg... elna Elsker sin Mufar... så hun skal nok hyge sig  

Anmeld

31. maj 2013

Laulund87

Kay skriver:

tak og jep det tror jeg... elna Elsker sin Mufar... så hun skal nok hyge sig  

Dejligt

Anmeld

31. maj 2013

MyLove E

Laulund87 skriver:

Jeg er bare SÅ klar på weekenden!

Jeg sidder og venter på at manden får fri kl 12 hvor vi så henter min søster og hendes kæreste. Bagefter henter vi Maria i børnehaven og så skal vi hjem og hygge i haven. Tror vi skal have sat badebassin op og grille

I morgen skal vi i Fårup Sommerland hele dagen. Vi afleverer Maria hos farfar om aftenen til overnatning til søndag og tager videre til et rejsegilde hos nogle venner

Søndag tager vi med de, førnævnte, venner og søster + kæreste på Hjallerup Marked

Jeg glæder mig for sindssygt! Hvad skal I?

Det lyder som en SKØN weekend

I dag og i morgen skal vi bare slappe af her hjemme. Hygge i haven med badebassin og prøve igen om Elias vil lege i sin hoppeborg:-D

Elias er lidt plyndre fortiden tror han er ved at få kindtænder. Så vi skal bare hygge lidt.

Søndag skal vi til Århus og spise brunch med min fars side af familien. Min farmor døde i år Så min faster og onkel har besluttet at for de penge som var tilbage skal vi ud og spise:-D
Bagefter er der skulptur på stranden som vi skal ned og kigge på:-D

Anmeld

31. maj 2013

Clarasmor2010

uha har også set frem til denne her weekend, efter en uge med eksaminer! min datter og jeg har taget forskud på weekenden og har hygget hele dagen. Her kl 14 skal vi hente min far og min kærestes søn, også tager vi fire ud og hygger og shopper. Min far vil gerne forkæle ungerne også skal vi nok have bid mad :-) imorgen skal vi alle til cirkus i min datters børnehave og se hende optræde og bagefter tager hun med sin mormor og morfar hjem, også tager kæresten og jeg på første kæreste tur i 3 år!!! Vi tager til Kbh også ser vi hvad vi finder på, vi elsker at være spontane, derfor har vi intet planlagt. Og om søndagen står den på total familie udflugt til en besøgsgård hvor ungerne kan ride heste og klappe alle de søde dyr. Også er den weekend vist også brugt ;-)

Anmeld

31. maj 2013

Laulund87

Tauf skriver:

Det lyder som en SKØN weekend

I dag og i morgen skal vi bare slappe af her hjemme. Hygge i haven med badebassin og prøve igen om Elias vil lege i sin hoppeborg:-D

Elias er lidt plyndre fortiden tror han er ved at få kindtænder. Så vi skal bare hygge lidt.

Søndag skal vi til Århus og spise brunch med min fars side af familien. Min farmor døde i år Så min faster og onkel har besluttet at for de penge som var tilbage skal vi ud og spise:-D
Bagefter er der skulptur på stranden som vi skal ned og kigge på:-D

Det lyder som en dejlig weekend, er ked af det med din farmor

Min farmor døde sidste år og vi var meget tætte, puha.

Hehe Maria elsker hoppeborge

Anmeld

31. maj 2013

Laulund87

Clarasmor2010 skriver:

uha har også set frem til denne her weekend, efter en uge med eksaminer! min datter og jeg har taget forskud på weekenden og har hygget hele dagen. Her kl 14 skal vi hente min far og min kærestes søn, også tager vi fire ud og hygger og shopper. Min far vil gerne forkæle ungerne også skal vi nok have bid mad :-) imorgen skal vi alle til cirkus i min datters børnehave og se hende optræde og bagefter tager hun med sin mormor og morfar hjem, også tager kæresten og jeg på første kæreste tur i 3 år!!! Vi tager til Kbh også ser vi hvad vi finder på, vi elsker at være spontane, derfor har vi intet planlagt. Og om søndagen står den på total familie udflugt til en besøgsgård hvor ungerne kan ride heste og klappe alle de søde dyr. Også er den weekend vist også brugt ;-)

Ej hvor det lyder fantastisk! God kærestetur

Anmeld

31. maj 2013

Lullaby

Idag tager manden de 2 store med i biografen imens bebse og jeg bliver hjemme. I morgen skal vi lege med vand og grille og søndag skal den store på spejdertur. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.