Hvad skal I lave i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2013

HeidiØ

I aften kommer Williams onkel Jannie (min bedste veninde) - og imorgen skal vi en stor flok til Djurs sommerland efterfulgt er grill her på matriklen Søndag må være afslapper dag, forhåbentlig med godt vejr, badebassin i haven og is!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

Janni.

Jeg skal arbejde

Anmeld

31. maj 2013

Tip!

Vi har været i IKEA idag.. Shoppet en masse sager til min bror som skal flytte på skipper skole på ærø efter ferien.. Resten af dagen er slap af tid.. 

Imorgen skal vi til Hjallerup marked med min far og lillebror.. 

søndag skal vi rende i nattøj så længe vi gider  

Anmeld

31. maj 2013

Benjamins'mor

Vi er på vej til Lalandia - hvor vi skal være hele weeekenden. Og lørdag - søndag køber vi 2 dags billetter til Legoland.

Anmeld

31. maj 2013

Victoria2013

Skal lave så lidt som muligt  

Har spenderet en god del af hverdagene denne uge på Herlev Hospital pga. lidt begyndende svangerskabsforgiftning... så nu hvor jeg er sendt hjem skal jeg bare hvile og holde styr på mit blodtryk og håbe på de andre symptomer også holder sig væk

Anmeld

31. maj 2013

MortilElias2010

Jeg er bare SÅ klar på weekenden!

Jeg sidder og venter på at manden får fri kl 12 hvor vi så henter min søster og hendes kæreste. Bagefter henter vi Maria i børnehaven og så skal vi hjem og hygge i haven. Tror vi skal have sat badebassin op og grille

I morgen skal vi i Fårup Sommerland hele dagen. Vi afleverer Maria hos farfar om aftenen til overnatning til søndag og tager videre til et rejsegilde hos nogle venner

Søndag tager vi med de, førnævnte, venner og søster + kæreste på Hjallerup Marked

Jeg glæder mig for sindssygt! Hvad skal I?

Det bliver helt fantastisk her hos os - i aften skal vi til RUNRIG koncert i Mølleparken i Sønderborg, har afleveret sønnike hos farmor og farfar og er nu ankommet hos mormor og morfar med hvem vi skal spise og senere til koncert med sammen med lillesøster og hendes kæreste, storebror, samt min mands vennepar som har bryllupsdag idag! 

Imorgen skal jeg til demo mod hundeloven på Rngrideerpladsen hvor jeg nok møder en del jeg kender og så henter vi hen på aftenen Lillemanden igen og kører hjem. 

På søndag har manden og jeg 2 års bryllupsdag og den skal vi tilbringe derhjemme!  I haven og med at pille telt ned igen. 

Anmeld

31. maj 2013

dorthemus

Runa er jeg skal til Storke træf i morgen i Valbyparken for første gang og så har jeg fødseldag på søndag

Anmeld

31. maj 2013

ESV

Laulund87 skriver:

Jeg er bare SÅ klar på weekenden!

Jeg sidder og venter på at manden får fri kl 12 hvor vi så henter min søster og hendes kæreste. Bagefter henter vi Maria i børnehaven og så skal vi hjem og hygge i haven. Tror vi skal have sat badebassin op og grille

I morgen skal vi i Fårup Sommerland hele dagen. Vi afleverer Maria hos farfar om aftenen til overnatning til søndag og tager videre til et rejsegilde hos nogle venner

Søndag tager vi med de, førnævnte, venner og søster + kæreste på Hjallerup Marked

Jeg glæder mig for sindssygt! Hvad skal I?

Jeg skal så på arbejde og begynde på lektier til næste uge wuhu..

Anmeld

31. maj 2013

LinLin

Jeg/vi skal lave ingenting!!! Bare være herhjemme...
vi er lige kommet hjem i dag efter fire dage i Lalandia/legoland så mor og far er trætte

Anmeld

31. maj 2013

Papillon

Jeg skal lave ikke ret meget I morgen skal jeg til fødselsdag hos en veninde med boller og lagkagen, og så skal jeg have skrevet lidt på eksamensprojektet. Ellers skal jeg bare have lov til at være mig selv og trække vejret, før eksamen raser videre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.