Hvad skal I lave i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.393 visninger
44 svar
34 synes godt om
31. maj 2013

Laulund87

Jeg er bare SÅ klar på weekenden!

Jeg sidder og venter på at manden får fri kl 12 hvor vi så henter min søster og hendes kæreste. Bagefter henter vi Maria i børnehaven og så skal vi hjem og hygge i haven. Tror vi skal have sat badebassin op og grille

I morgen skal vi i Fårup Sommerland hele dagen. Vi afleverer Maria hos farfar om aftenen til overnatning til søndag og tager videre til et rejsegilde hos nogle venner

Søndag tager vi med de, førnævnte, venner og søster + kæreste på Hjallerup Marked

Jeg glæder mig for sindssygt! Hvad skal I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

Dinna88

hæhæ, nu ved alle så også hvad jeg skal lave

Der skal bruges penge og det gode vejr skal nydes! Og de ligblege ben skal have lidt farve

Anmeld

31. maj 2013

Laulund87

Dinna88 skriver:

hæhæ, nu ved alle så også hvad jeg skal lave

Der skal bruges penge og det gode vejr skal nydes! Og de ligblege ben skal have lidt farve

Ohh yeah!

Anmeld

31. maj 2013

Mettefpigen

Jeg skal aflevere bassen til pasning, hente en reol til min nye lejlighed og til vi rocker i morgen :-)

Anmeld

31. maj 2013

Laulund87

Mettefpigen skriver:

Jeg skal aflevere bassen til pasning, hente en reol til min nye lejlighed og til vi rocker i morgen :-)

Hvad er det for noget?

Anmeld

31. maj 2013

Louise H.

Jeg får besøg af en veninde og så skal vi hjem til mine forældre og sommerhygge en af dagene

I dag skal vi ud og købe sommersko og badebassin til Isabella og måske på lidt genbrugsjagt

Anmeld

31. maj 2013

Laulund87

Louise :-) skriver:

Jeg får besøg af en veninde og så skal vi hjem til mine forældre og sommerhygge en af dagene

I dag skal vi ud og købe sommersko og badebassin til Isabella og måske på lidt genbrugsjagt

Hyggeligt! Jeg elsker genbrugsjagt Min veninde og jeg kan godt finde på at køre rundt i forskellige genbrugsbutikker efter fede sager

Anmeld

31. maj 2013

Louise H.

Laulund87 skriver:

Hyggeligt! Jeg elsker genbrugsjagt Min veninde og jeg kan godt finde på at køre rundt i forskellige genbrugsbutikker efter fede sager

Jeg synes også bare det SÅ hyggeligt Det bedste er bare, når man finder nogle fede ting til ingen penge

Anmeld

31. maj 2013

Millea

Frokost på wagamama i Tivoli i dag - senere Distortion her i Kbh.. I morgen til 5 års fødselsdag. Søndag hjem til min mor og hygge.. Totalt yndlings weekend 

Anmeld

31. maj 2013

Laulund87

Millea skriver:

Frokost på wagamama i Tivoli i dag - senere Distortion her i Kbh.. I morgen til 5 års fødselsdag. Søndag hjem til min mor og hygge.. Totalt yndlings weekend 

Hold da op, du skal også nogle fede ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.