Hvad skal I lave i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2013

Laulund87

Kia2013 skriver:

Skal lave så lidt som muligt  

Har spenderet en god del af hverdagene denne uge på Herlev Hospital pga. lidt begyndende svangerskabsforgiftning... så nu hvor jeg er sendt hjem skal jeg bare hvile og holde styr på mit blodtryk og håbe på de andre symptomer også holder sig væk

God bedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

Laulund87

Jamen det lyder da til at der er andre end mig der skal en masse spændende ting!

Anmeld

31. maj 2013

B&J

imorgen skal jeg med min mor og søskende til Hjallerup marked har ikke været der i mange år mens far og daniel er hjemme og hygger og søndag skal vi bare totalt rå hygge

Anmeld

31. maj 2013

Laulund87

B&J skriver:

imorgen skal jeg med min mor og søskende til Hjallerup marked har ikke været der i mange år mens far og daniel er hjemme og hygger og søndag skal vi bare totalt rå hygge

Hjallerup Marked er SÅ fedt

Anmeld

31. maj 2013

B&J

Laulund87 skriver:

Hjallerup Marked er SÅ fedt

jaaa også der for i år vil jeg så gerne tror jeg var 7-10 år sidst og nu er jeg altså 26 s¨å nu er det på tide

Anmeld

31. maj 2013

Muffin_girl

Laulund87 skriver:

Jeg er bare SÅ klar på weekenden!

Jeg sidder og venter på at manden får fri kl 12 hvor vi så henter min søster og hendes kæreste. Bagefter henter vi Maria i børnehaven og så skal vi hjem og hygge i haven. Tror vi skal have sat badebassin op og grille

I morgen skal vi i Fårup Sommerland hele dagen. Vi afleverer Maria hos farfar om aftenen til overnatning til søndag og tager videre til et rejsegilde hos nogle venner

Søndag tager vi med de, førnævnte, venner og søster + kæreste på Hjallerup Marked

Jeg glæder mig for sindssygt! Hvad skal I?

Idag har vi grillet, imorgen skal jeg lave en lagkage til kærestens farmors fødselsdag. PLUS EN MASSE LEKTIER !!!!!!!!! 

Og søndag står den så på fødseldag hos farmoreren 

Og så snakkede vi lidt om Hjallerup marked imorgen en times tid.. 

Lyder som en dejlig weekend du har dig..

Anmeld

31. maj 2013

ønskebørn74

Laulund87 skriver:

Jeg er bare SÅ klar på weekenden!

Jeg sidder og venter på at manden får fri kl 12 hvor vi så henter min søster og hendes kæreste. Bagefter henter vi Maria i børnehaven og så skal vi hjem og hygge i haven. Tror vi skal have sat badebassin op og grille

I morgen skal vi i Fårup Sommerland hele dagen. Vi afleverer Maria hos farfar om aftenen til overnatning til søndag og tager videre til et rejsegilde hos nogle venner

Søndag tager vi med de, førnævnte, venner og søster + kæreste på Hjallerup Marked

Jeg glæder mig for sindssygt! Hvad skal I?

Fortælle min mands familie de glade nyheder.. 

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoooooooooo.... 

Anmeld

31. maj 2013

Laulund87

ønskebarn74 skriver:

Fortælle min mands familie de glade nyheder.. 

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoooooooooo.... 

Hvornår kommer det på fb, har I besluttet det?

Anmeld

31. maj 2013

ønskebørn74

Laulund87 skriver:

Hvornår kommer det på fb, har I besluttet det?

Efter NF.. 

Anmeld

31. maj 2013

Alexander&Lærke

Vi får også en spændende weekend. I morgen skal den store og eg lige til at starte med og og købe en fars dags gave til onsdag.... Og senere Mine forældre er taget på camping så ved middags tid tager vi ud til campings pladsen og hygger resten af dagen der med dem, vi skal grille og børnene skal ud og fange krabber. 

Søndag skal vi passe en af Alexanders lege kammerater i et par timer så hvis vejret er godt taget vi måske til knudhule( sø i nærheden) og sopper og nyder vandet/soen Det vil børnene så gerne.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.