Svigerforældre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

Camilla <3

Anonym skriver:

Ja, jeg vil tage en snak med hende, for jeg vil også have et godt forhold til min svigersmor, men synes sørme at hun gør det svært for mig 

Dejligt at hører at du har et godt forhold til hende 

havde jeg også inden der kom børn ind i billedet, men er nok blevet lidt mere sensitiv og nærtagende efter. 

Det kan jeg godt forstå. 

Ja, det lyder i hvertfald også sådan .. 

Træls, at det har udviklet sig sådan, håber i hvertfald at det løser sig. 

Syntes heller ikke det er nogle helt fair kommentarer hun kommer med, og det havde godt nok også stikket til mig, hvis det var min svigermor der kom med dem, når vi havde fået børn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Præcis! Føler at hun tvivler på mig som mor, hvilket gør mig sur og indebrændt! godt nok er jeg forholdsvis ung, men jeg føler selv at jeg har styr på tingene, hvilket jeg også har. 

Jeg tror min kæreste er bange for at svarer sin mor igen, da hun er meget speciel 

Ja det ville være meget nemmere hvis din kæreste støttede dig. Kan du måske prøve at snakke med ham om det igen? Og fortælle alt hvad du føler omkring det? Han er vel også interesseret i, at dig og hans mor har et godt forhold og det får i ikke hvis i ikke får afklaret disse ting, som går dig på.

Tror også, at hvis din svigermor får afvide hvordan det påvirker dig, så vil hun Nok tænke mere over hvad hun siger til dig. 

At du er ung, synes jeg gør det endnu mere tarveligt, fordi man ofte har mere brug for at vide, at man gør det godt. Er selv ung (22) og skal være mor til juli. 

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Det kan jeg godt forstå. 

Ja, det lyder i hvertfald også sådan .. 

Træls, at det har udviklet sig sådan, håber i hvertfald at det løser sig. 

Syntes heller ikke det er nogle helt fair kommentarer hun kommer med, og det havde godt nok også stikket til mig, hvis det var min svigermor der kom med dem, når vi havde fået børn. 

mange tak 

Håber også at det ændre sig.

nej, de kommentare er meget spydige, og det er ofte i ny og næ de kommer 

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Ja det ville være meget nemmere hvis din kæreste støttede dig. Kan du måske prøve at snakke med ham om det igen? Og fortælle alt hvad du føler omkring det? Han er vel også interesseret i, at dig og hans mor har et godt forhold og det får i ikke hvis i ikke får afklaret disse ting, som går dig på.

Tror også, at hvis din svigermor får afvide hvordan det påvirker dig, så vil hun Nok tænke mere over hvad hun siger til dig. 

At du er ung, synes jeg gør det endnu mere tarveligt, fordi man ofte har mere brug for at vide, at man gør det godt. Er selv ung (22) og skal være mor til juli. 

Ja, det ville være meger nemmere, men tror han føler det som et "angreb" mod hans forældre. 

Må prøve at vende det med ham igen.

ja, det er ikke sjovt når de tvivler på en  er 21.

tillykke med at du snart skal være mor 

Anmeld

30. maj 2013

Camilla <3

Anonym skriver:

mange tak 

Håber også at det ændre sig.

nej, de kommentare er meget spydige, og det er ofte i ny og næ de kommer 

Øv altså .. 

Håber du snart får taget mod til dig, og få snakket med hende, eller bare får svaret tilbage. 

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Øv altså .. 

Håber du snart får taget mod til dig, og få snakket med hende, eller bare får svaret tilbage. 

Mange tak 

Anmeld

30. maj 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ja, det ville være meger nemmere, men tror han føler det som et "angreb" mod hans forældre. 

Må prøve at vende det med ham igen.

ja, det er ikke sjovt når de tvivler på en  er 21.

tillykke med at du snart skal være mor 

Kan også godt sætte mig ind i hvordan han føler det, men han må også kunne se at det ikke er fair overfor dig.

håber i får talt sammen om det, og at du kan få et godt forhold til din svigermor 

Og mange tak

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Kan også godt sætte mig ind i hvordan han føler det, men han må også kunne se at det ikke er fair overfor dig.

håber i får talt sammen om det, og at du kan få et godt forhold til din svigermor 

Og mange tak

Mange tak  Håber også jeg får taget mig sammen hihi 

Anmeld

30. maj 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hej tøser..

De svigerforældre... Hvordan har i det med jeres?

Mit bærer er ved at være fyldt til renden.. Synes hele tiden min svigermor kommer med en masse stikpiller til mig! så som:

Hun holdte på et tidspunkt min søn, hvor at jeg så snakker til ham, og så siger hun "du må ikke snakke med ham, når han er hos farmor".

vi sidder og spiser aftensmad, og jeg siger til min søn "skal du have mere mad", han kan ikke snakke, men jeg spørger ham, fordi han skal lærer og forstå om han skal have mere, og så siger hun "selvfølgelig skal han det", det ved jeg godt, men lad mig dog gøre det på min måde!!

hun skal hele tiden bekræftes i at det er "farmors dreng". 

Hvis jeg siger at han er en lille basse, så misforstår hun mig, og siger "nej han er da ikke", og siger det i et tonefald så det lyder som om at jeg er idiot.

hele tiden er det sådanne kommentare der kommer fra hende, og har sagt til min kæreste at han snart må gøre noget, ellers bliver jeg bussemanden.. 

Undskyld dette udbrud, men er jeg helt galt på den, hvis jeg bliver irriteret over disse stikpiller????

Du kunne jo godt sige at det ved du godt men at det styrker hans sprog at du snakker med ham  Det gør jeg her når der er noget.

Men har nu også godt nok fået kæresten til at være efter hans mormor fordi hun konstant tog vores datter ud af armene på mig, specielt når hun ved ked af det - som om jeg ikke selv kan trøste min datter og hun har aldrig rørt hende siden medindre jeg faktisk spørger kærestens mormor og hun vil holde vores datter.

De kære svigerfamilie medlemmere skal nok forstå det hvis man bare siger det rent ud i en pæn tone, jeg var selv bange for at sige noget, men det gik faktisk rigtig godt og de er glade for at jeg siger det i stedet for 

Anmeld

30. maj 2013

Kloster

Anonym skriver:

Hej tøser..

De svigerforældre... Hvordan har i det med jeres?

Mit bærer er ved at være fyldt til renden.. Synes hele tiden min svigermor kommer med en masse stikpiller til mig! så som:

Hun holdte på et tidspunkt min søn, hvor at jeg så snakker til ham, og så siger hun "du må ikke snakke med ham, når han er hos farmor".

vi sidder og spiser aftensmad, og jeg siger til min søn "skal du have mere mad", han kan ikke snakke, men jeg spørger ham, fordi han skal lærer og forstå om han skal have mere, og så siger hun "selvfølgelig skal han det", det ved jeg godt, men lad mig dog gøre det på min måde!!

hun skal hele tiden bekræftes i at det er "farmors dreng". 

Hvis jeg siger at han er en lille basse, så misforstår hun mig, og siger "nej han er da ikke", og siger det i et tonefald så det lyder som om at jeg er idiot.

hele tiden er det sådanne kommentare der kommer fra hende, og har sagt til min kæreste at han snart må gøre noget, ellers bliver jeg bussemanden.. 

Undskyld dette udbrud, men er jeg helt galt på den, hvis jeg bliver irriteret over disse stikpiller????

Husk nu, du selv bliver farmor... Kan jo endda være, du "kun" bliver farmor... Tænk en tanke her

Venlig hilsen Kloster - Mor til 3 drenge og derved "kun" bliver farmor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.