Svigerforældre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2013

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Lad hende da have sin farmor-tid...

det har hun vist også 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det var på et tidpunkt hvor hun holdte ham, hvor jeg så snakkede til ham, hvor hun så siger "du må ikke snakke til ham når han er hos farmor". Uanset hvordan hun har ment det, er det ikke okay at sige. Og hun grinte ikke, så man måske ville tro det var i sjov

Den ville jeg nu godt kunne bære over med. Hun har nok ment at nu hvor hun holder ham så kunne hun tænke sig at få hans fulde opmærksomhed og hun vil give ham sin fulde opmærksomhed. 

Det kom uheldigt ud, men så er den da heller ikke værre, i min optik. 

Anmeld

31. maj 2013

Elgaard73

Anonym skriver:

Uanset hvor meget man stoler på sig selv, og hviler i sig selv , er det sgu ikke sjovt at blive dunket i hovedet hele tiden 

Nej, det er ikke sjovt... Som jeg skrev, er min svigermor lidt ala din, så jeg ved det godt. Men nogle gange må man også bare vælge sine kampe... Jeg tænker lidt, I er vel ikke sammen med hende 24-7...? 

Jeg ved ikke om det er fordi, at jeg måske er ældre end dig, eller om det bare er fordi at jeg er doven... Men jeg gider simpelt hen ikke hidse mig op over dumme kommentarer. Det er mit liv for kort til og jeg vælger altså bare at trække på smilebåndet over hendes "helt hen i vejret" kommentarer. 

Og NOGLE gange (hvis man lige tæller til ti og gider at lytte) så siger hun faktisk nogle ting man godt kan bruge. 

Anmeld

31. maj 2013

Pige2009

Nemesis skriver:

Du kan jo godt sige fra på en pæn måde..fx sige "selvfølgelig må jeg snakke med MIN søn" Eller jeg snakker med og til min søn, selvom jeg selvfølgelig godt ved han skal have mere mad osv.

altså sig dog fra! Så længe du sikke siger noget ved hun det ikke! Hvis du har brug for at være mere direkte så fortæl hende at hendes kommentarer irriterer dig, eftersom det altså er DIN dreng og ikke hendes, så behøver hun faktisk ikke kommentere på hvad du gør.

Lige præcis Man kan sagtens sige det på en pæn men bestemt måde

Anmeld

31. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg takker for jeres indlæg..

har taget det til mig jeg kunne bruge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.