Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
l.kjoeller skriver: har prøvet begge med samme effekt og ingen bivirkninger. ville købe matas da de er billigst. husk jern tilskud når du er blevet gravid også
har prøvet begge med samme effekt og ingen bivirkninger. ville købe matas da de er billigst. husk jern tilskud når du er blevet gravid også
Jeps. Men jern er det ikke først efter uge 10?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeps. Men jern er det ikke først efter uge 10?
l.kjoeller skriver: kan ikke huske om det er 8 eller ti
kan ikke huske om det er 8 eller ti
Okay
Unskyld. Nu skære jeg det lige ud i pap. Dvs, hvis man køber den fra: - Matas. Skal man købe jern og fiskeolie ved siden af? - Gravitamin. Der er alt med i? Eller forstår jeg det forkert?
Unskyld. Nu skære jeg det lige ud i pap.
Dvs, hvis man køber den fra:
- Matas. Skal man købe jern og fiskeolie ved siden af?
- Gravitamin. Der er alt med i?
Eller forstår jeg det forkert?
Det er rigtigt det er dog ik kun 1 pille med det hele i hvis man vælger gravitamin.. der sidder det antal piller du skal have på række og så tager du 1 række hver dag personligt har jeg aldrig spist fiskenolie.. jeg spiser fiskepålæg hver dag til frokost og fisk til aften 2 gange om ugen.. jeg har været fint dækket ind
l.kjoeller skriver:kan ikke huske om det er 8 eller ti
Jeg bruger livols vitaminer for gravide, de er billige(mener det er 98kr for 200 tabletter ca.) og indeholder det de skal og så kan de købes i den lokale rema1000..
Anonym skriver: Okay. Det må jeg lige kigge på. Nej det jo det. Og det er jeg bestemt ikke. Har svært nogen gange ved bare at få min lille p-pille ned ' Tak for de gode råd.
Okay. Det må jeg lige kigge på.
Nej det jo det. Og det er jeg bestemt ikke. Har svært nogen gange ved bare at få min lille p-pille ned
'
Tak for de gode råd.
uha ja det døjede jeg også med. Og de er endda så små i forhold til andre piller. Det er bare som om halsen snører sig fuldstændig sammen når man bare tænker på at skulle sluge en pille
Har nu fundet frem til tre mærker:
1. Matas Multivitamin gravid
2. Gravitamin
3. Livol til gravide
Indeholder de alle tre det samme?
Er der nogen der ved, hvad man skal tage ud over de enkelte?
Er lidt lost.
stm2812 skriver: uha ja det døjede jeg også med. Og de er endda så små i forhold til andre piller. Det er bare som om halsen snører sig fuldstændig sammen når man bare tænker på at skulle sluge en pille
Ja sådan har jeg det også :/ Præcis sådan.
Og når man snakker med andre om det, så siger de bare man skal tage sig sammen. Men det godt nok svært. :/
Anonym skriver: Okay. Oplevede du nogne gener?
Okay. Oplevede du nogne gener?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128