Gravitamin eller dem fra Matas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

stm2812

Anonym skriver:

Puha. Ja. Jeg er heller ikke god til piller. 

Hvor mange skal man tage af Gravitamin?

Der skal man kun tage et stk. (så skal man vidst spise fiskeolie derudover) men tror sagtens du kan få en billigere udgave ved evt matas, hvor du også bare skal tage en enkelt. 

hvis man ikke er glad for at sluge piller er der i hvert fald ikke nogen grund til at man skal tage flere end højst nødvendig om dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Jeg tog dens fra matas de var billigere og der var det samme folinsyre i sd

Okay. Hvad med jern og sådan er det også det sammen? 

Har du oplevet gener ved dem?

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Der skal man kun tage et stk. (så skal man vidst spise fiskeolie derudover) men tror sagtens du kan få en billigere udgave ved evt matas, hvor du også bare skal tage en enkelt. 

hvis man ikke er glad for at sluge piller er der i hvert fald ikke nogen grund til at man skal tage flere end højst nødvendig om dagen

Okay. Det må jeg lige kigge på. 

Nej det jo det. Og det er jeg bestemt ikke. Har svært nogen gange ved bare at få min lille p-pille ned 

'

Tak for de gode råd. 

Anmeld

30. maj 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Okay. Hvad med jern og sådan er det også det sammen? 

Har du oplevet gener ved dem?

Nej ingen problemer jern skal du tage ved siden af vitaminpillen.. så vidt jeg husker er der en vitaminsille, en jernpille og en fiskeolie i gravitamin.. køber du dem fra matas skal du købe jern ved siden af fra uge 10.. personligt kan jeg godt li jeg selv kan vælge mærket af jern'et.. det kan nemlig godt give hård mave når man er gravid og der er stor forskel på hvor hårde de forskellige mærker er ved maven  

Anmeld

30. maj 2013

Stivdie

Anonym skriver:

Hej piger

Det lidt underligt snart at skulle over i denne gruppe i stedet for skruk, hvor jeg efterhånden har været i mange år. 

Nå men nu til spørgsmålet. Jeg var for nogle måneder siden ved lægen. Vi snakkede omkring vitaminer man skulle tage når man igangsatte PB. H*n anbefalede Gravitamin.

Jeg har så læst lidt om det, og de skulle efter sigende indeholde det samme som dem i Matas. Men nu er jeg godt nok i tvivl om, hvorvidt jeg skal købe den ene eller den anden slags. 

Så ville lige høre jeres mening. Hvilken slags tog i (hvis i altså tog nogen)? Hvorfor valgte i netop dem?

Undskyld uvidenhende på forhånd  Men det jo et helt nyt kapitel man skal igang med. 

Jeg har taget dem fra Matas. Du skal godt nok tage to piller hver dag, men det er fordi de også indeholder 500 mg kalk, hvilket du skal tage ved siden af Gravitaminen, medmindre du indtager en halv liter mælkeprodukt hver dag. Det er den store forskel på Gravitamin og dem fra Matas. :-)

Anmeld

30. maj 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Okay. Det er dem fra Matas. Har du taget dem eller?

Nej. Det skal jeg nok prøve, at lade vær med. Heeh. 

Jeps, dem tog jeg

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Nej ingen problemer jern skal du tage ved siden af vitaminpillen.. så vidt jeg husker er der en vitaminsille, en jernpille og en fiskeolie i gravitamin.. køber du dem fra matas skal du købe jern ved siden af fra uge 10.. personligt kan jeg godt li jeg selv kan vælge mærket af jern'et.. det kan nemlig godt give hård mave når man er gravid og der er stor forskel på hvor hårde de forskellige mærker er ved maven  

Unskyld. Nu skære jeg det lige ud i pap. 

Dvs, hvis man køber den fra:

- Matas. Skal man købe jern og fiskeolie ved siden af?

- Gravitamin. Der er alt med i?

Eller forstår jeg det forkert? 

Anmeld

30. maj 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Okay. Har du prøvet nogen af dem? Hvis ja, hvilke?

Har du oplevet gener eller andet? 

har prøvet begge med samme effekt og ingen bivirkninger. ville købe matas da de er billigst. husk jern tilskud når du er blevet gravid også

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Jeg har taget dem fra Matas. Du skal godt nok tage to piller hver dag, men det er fordi de også indeholder 500 mg kalk, hvilket du skal tage ved siden af Gravitaminen, medmindre du indtager en halv liter mælkeprodukt hver dag. Det er den store forskel på Gravitamin og dem fra Matas. :-)

Som jeg skrev til en anden. Nu skære jeg det lige ud i pap. 

Hvis jeg køber dem i:

- Matas. Skal jeg have jern, kalk og fiskeolie ved siden af?

- Gravitamin. Skal jeg have kalk ved siden af?

Er det korrekt forstået?

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Jeps, dem tog jeg

Okay. Oplevede du nogne gener?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.