Radiospot, fra en bedemand! Det kan man da ikke sige.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

**Ønskebabyen

betski skriver:

Og det var du ikke, for som tidligere nævnt, så reagerede jeg også på den reklame. Synes ærligt talt det er noget mærkeligt noget at (sige) spørge om man vil væk herfra med stil, for så skal man køre i stjernebil   Men måske det er os der er lidt sippet

Ifølge denne debat, så er vi vidst!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

-Sigrid-

Jeg har klare aftaler med min mand, far og mor, om hvordan de skal herfra, og de kender også mine ønsker.

Jeg havde en veninde på 16, hvis mor døde. Hun stod for begravelsen alene, og blev blandt andet ringet op kl 3 om natten fordi folk spurgte om ting - det vil jeg ikke gøre mod mine efterladte. Forhåbentlig bliver det ikke aktuelt før om 60 år, men hvis jeg dør om 10 minutter ved min mand og far hvordan jeg vil have det. Så skal de ikke gøre andet end at sørge for hinanden og (forhåbentlig) sørge. 

Jeg syntes at det er at sende "lorten" videre, hvis man ikke har styr på det. Og det vil jeg ikke byde min familie.

Jeg er 19, og "klar til at dø" 

Anmeld

30. maj 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
**Ønskebabyen skriver:

Er jeg den eneste der undre mig over denne sætning:

Hos bedemand *** ******* sikre vi at du kommer herfra med stil, i en stjernebil. Kontakt os på telefonnummer ********

Altså som jeg forstår denne tekst, så skal man simpelthen kontakte dem for at planlægge sin EGEN sidste rejse!

Er jeg den eneste der forstår det på den måde???

Min mormor valgte selv og planlægge sin begravelse.

Hun havde lavet en konvolut hvor hun havde lagt det hele i. Så min mor og hendes bror stort set intet skulle gøre.

(Lavede den i 2007 og gik bort november 2012)

Anmeld

30. maj 2013

Krebsen92

Det lyder lidt som en reklame for Aalborg Bedemand v/ Per Elsvold?

Anmeld

30. maj 2013

**Ønskebabyen

babyreadynow skriver:

Det lyder lidt som en reklame for Aalborg Bedemand v/ Per Elsvold?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.