Har du en blog? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Asta&Alfred

Mette. skriver:

Jeg har hvertfald før syet til baby-folk. vil du sende mig en besked herinde eller en mail, så kan vi lige skrives ved om det

Hejsa - Jeg har faktisk også sendt dig en mail vedr. de fine ting du syer:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Mette.

Asta&Alfred skriver:

Hejsa - Jeg har faktisk også sendt dig en mail vedr. de fine ting du syer:-)

Jeg har netop set din mail. Sidder og læser det sidste op til eksamen i morgen, så håber det er ok du får svar lidt senere eller måske først i morgen efter eksamen.

- og tusind tak for dine søde ord i mailen. 

Anmeld

26. maj 2013

UnderStjernerne

Jeg har en blog med min forlovede. Vi ville gerne have en platform, hvor vi kunne skrive vores forløb i fertilitetsklinikkernes verden ned, og samtidig en, hvor vi bare kunne dele dét at få børn sammen 

Link er i min signatur 

Anmeld

26. maj 2013

Asta&Alfred

Mette. skriver:

Jeg har netop set din mail. Sidder og læser det sidste op til eksamen i morgen, så håber det er ok du får svar lidt senere eller måske først i morgen efter eksamen.

- og tusind tak for dine søde ord i mailen. 

Du kan da bare vente til du har eksamen veloverstået i morgen, så du kan fokusere på den Vi skrives ved og pøj pøj i morgen

Anmeld

26. maj 2013

Mette.

Asta&Alfred skriver:

Du kan da bare vente til du har eksamen veloverstået i morgen, så du kan fokusere på den Vi skrives ved og pøj pøj i morgen

Har sendt en mail retur nu. det er umuligt at koncentrere sig mere om læsning.

Anmeld

26. maj 2013

Asta&Alfred

Mette. skriver:

Har sendt en mail retur nu. det er umuligt at koncentrere sig mere om læsning.

Den er hermed læst og bessvaret

Anmeld

27. maj 2013

Lenaogkasper

Ditte_Marie skriver:

Hej piger

Jeg er blevet bidt lidt af blog-universet, så nu har jeg prøvet at lave en blog selv.

Jeg tænkte på om nogen af jer har en blog? - og om i har lyst til at dele et link til den? Hvad skriver du mest om?

Jeg har valgt BloggersDelight.dk, da det er det jeg har set flest blogs på - men hvorfor valgte du den som du har?

Er der forresten en der også har på BloggersDelight.dk, som kan fortælle mig om man kan "tilmelde" sig en andens blog, så den er nem at finde hvis man vil følge den?

God aften

Jeg blogger også

Min blog er om vores søn på nu snart 9 måneder.

han har haft en så svær start på livet og er i dag både bagefter i udvikling og har problmer med syn og hørelse.

vi fik lige i fredags frikendt ham for at have en fejl i hovedet.

du er velkommen til at læse.

her deler jeg billeder, tanker, lægebesøg, genoptræning osv.

bloggen hedder

nyeudfordringer.blogspot.dk

Anmeld

27. maj 2013

lilledittemor

Asta&Alfred skriver:

Det tegner da godt med det du har nået indtil nu Hvis du har lyst er du velkommen til at linke til min hjemmeside: www.astaogalfred.dk, hvis du synes om det jeg laver

Forsat god fornøjelse med bloggen...

Så må jeg lige spørge hvad du mener med at linke til den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.