Har du en blog? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

lilledittemor

khaleesi skriver:

Det var så lidt ..

Ja, den er ikke super indviklet, heldigvis! 

Mange tak, vil også rigtig gerne følge din! Du må lige opdatere med et link til din nye blog, når du har fået den op at køre 

Det skal jeg gøre

Man bliver godt nok hooked!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

CarinaSB

Ditte_Marie skriver:

Hej piger

Jeg er blevet bidt lidt af blog-universet, så nu har jeg prøvet at lave en blog selv.

Jeg tænkte på om nogen af jer har en blog? - og om i har lyst til at dele et link til den? Hvad skriver du mest om?

Jeg har valgt BloggersDelight.dk, da det er det jeg har set flest blogs på - men hvorfor valgte du den som du har?

Er der forresten en der også har på BloggersDelight.dk, som kan fortælle mig om man kan "tilmelde" sig en andens blog, så den er nem at finde hvis man vil følge den?

God aften

Jeg har en der hedder www.misslittleme.dk og det er egentlig fordi at jeg har familie der kan følge med .. :)

Anmeld

26. maj 2013

TbCp

Min blog hedder Mine Mirakler og handler om mine to for tidlig fødte børn.

Anmeld

26. maj 2013

Clisolka

Ditte_Marie skriver:

Hej piger

Jeg er blevet bidt lidt af blog-universet, så nu har jeg prøvet at lave en blog selv.

Jeg tænkte på om nogen af jer har en blog? - og om i har lyst til at dele et link til den? Hvad skriver du mest om?

Jeg har valgt BloggersDelight.dk, da det er det jeg har set flest blogs på - men hvorfor valgte du den som du har?

Er der forresten en der også har på BloggersDelight.dk, som kan fortælle mig om man kan "tilmelde" sig en andens blog, så den er nem at finde hvis man vil følge den?

God aften

Jeg er her: 

http://bbybitchsblog.blogspot.dk/

Jeg skriver mest om Isabella - og selvfølgelig lillefisen når han kommer  Jeg oprettede den i sin tid pga. familie der bor langt væk, så de kan følge med 

Anmeld

26. maj 2013

Mette.

Ditte_Marie skriver:

Hej piger

God aften

Jeg bruger også blogspot. min blog hedder smallstar-bymette.blogspot.dk

smid gerne et link til din blog også

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

CarinaSB skriver:

Jeg har en der hedder www.misslittleme.dk og det er egentlig fordi at jeg har familie der kan følge med ..

Det er også rigtig smart

Koster det ikke penge at have sit eget domæne?

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

TbCp skriver:

Min blog hedder Mine Mirakler og handler om mine to for tidlig fødte børn.

Hvor er den fin

Hvordan kan det være at du startede den?

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

Babymor2010 skriver:

Jeg er her: 

http://bbybitchsblog.blogspot.dk/

Jeg skriver mest om Isabella - og selvfølgelig lillefisen når han kommer  Jeg oprettede den i sin tid pga. familie der bor langt væk, så de kan følge med 

Det er også rigtig smart Det er også lidt derfor jeg har gjort det.. og så fordi det er hyggeligt at dele tips og idéer

Anmeld

26. maj 2013

Asta&Alfred

Ditte_Marie skriver:

Hej piger

God aften

Hejsa

Jeg har også en blog, som hovedsageligt handler om det børnestrik jeg designer. Den hedder;

http://astaogalfred.blogspot.dk

Anmeld

26. maj 2013

CarinaSB

Ditte_Marie skriver:

Det er også rigtig smart

Koster det ikke penge at have sit eget domæne?

Jo .. jeg tror jeg gav 45 kr .. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.