Har du en blog? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

malliebooh

Ditte_Marie skriver:

Hej piger

Jeg er blevet bidt lidt af blog-universet, så nu har jeg prøvet at lave en blog selv.

Jeg tænkte på om nogen af jer har en blog? - og om i har lyst til at dele et link til den? Hvad skriver du mest om?

Jeg har valgt BloggersDelight.dk, da det er det jeg har set flest blogs på - men hvorfor valgte du den som du har?

Er der forresten en der også har på BloggersDelight.dk, som kan fortælle mig om man kan "tilmelde" sig en andens blog, så den er nem at finde hvis man vil følge den?

God aften

Hej 

Jeg har også en blog på blogger (blogspot).. Jeg skriver om aaaalt muligt mærkeligt, men lige i øjeblikket er jeg meget bidt af neglelak og nailart.. 

Men ellers så er det tanker/følelser, begivenheder, shopping.. Stort set alt hvad jeg lige har lyst til at skrive om  

www.miss-heima.com

Glæder mig til at lure din

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

MorDk

Jeg har også en men det er ikke sådan en hvor jeg skriver en masse privat. Altså det er en blog om "livet som mor" og jeg har ikke skrevet så meget men opretter et indlæg i ny og næ. Det er meget hyggeligt sys jeg.

www.morforaltid.blogspot.dk

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

Mette. skriver:

Jeg bruger også blogspot. min blog hedder smallstar-bymette.blogspot.dk

smid gerne et link til din blog også

De der Chris-bukser er ALT for fede! er det noget du sælger?

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

Asta&Alfred skriver:

Hejsa

Jeg har også en blog, som hovedsageligt handler om det børnestrik jeg designer. Den hedder;

http://astaogalfred.blogspot.dk

Wauw.. det er godt nok noget super lækkert tøj du laver!

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

CarinaSB skriver:

Jo .. jeg tror jeg gav 45 kr ..

Nå ja okay, det var ikke så galt

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

malliebooh skriver:

Hej 

Jeg har også en blog på blogger (blogspot).. Jeg skriver om aaaalt muligt mærkeligt, men lige i øjeblikket er jeg meget bidt af neglelak og nailart.. 

Men ellers så er det tanker/følelser, begivenheder, shopping.. Stort set alt hvad jeg lige har lyst til at skrive om  

www.miss-heima.com

Glæder mig til at lure din

Uh negle! det er også min "hobby" hvis man kan sige det sådan Fed side

Hvordan følger man en blog derinde?

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

MorDk skriver:

Jeg har også en men det er ikke sådan en hvor jeg skriver en masse privat. Altså det er en blog om "livet som mor" og jeg har ikke skrevet så meget men opretter et indlæg i ny og næ. Det er meget hyggeligt sys jeg.

www.morforaltid.blogspot.dk

Den er også fin

Sikke nogle fine kager du kan lave

Anmeld

26. maj 2013

malliebooh

Ditte_Marie skriver:

Uh negle! det er også min "hobby" hvis man kan sige det sådan Fed side

Hvordan følger man en blog derinde?

Hvis du har en Google-profil så kan du følge med Google Friend Connect og ellers hvis du har/opretter en Bloglovin' profil, så kan du også følge der og samtidig en masse andre blogs.. Hvis du så henter Bloglovin' app'en, så kan du læse nye indlæg fra de blogs du følger på din smartphone. ;-) Hvis du har sådan en

Anmeld

26. maj 2013

MorDk

Ditte_Marie skriver:

Den er også fin

Sikke nogle fine kager du kan lave

Tak! De 2 første kager nogensinde... den 3. skal jeg lave til sønnes sommerfest i børnehaven!

Anmeld

26. maj 2013

Mette.

Ditte_Marie skriver:

De der Chris-bukser er ALT for fede! er det noget du sælger?

Jeg har hvertfald før syet til baby-folk. vil du sende mig en besked herinde eller en mail, så kan vi lige skrives ved om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.