Har du en blog? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Asta&Alfred

Ditte_Marie skriver:

Wauw.. det er godt nok noget super lækkert tøj du laver!

Tusinde tak skal du have - Det er jeg da rigtig glad for at høre Hvad med din blog - må man se den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

lilledittemor

malliebooh skriver:

Hvis du har en Google-profil så kan du følge med Google Friend Connect og ellers hvis du har/opretter en Bloglovin' profil, så kan du også følge der og samtidig en masse andre blogs.. Hvis du så henter Bloglovin' app'en, så kan du læse nye indlæg fra de blogs du følger på din smartphone. ;-) Hvis du har sådan en

Tror jeg har tilføjet nu

Bloglovin'.. Skal man have en blog der for at følje andre? 

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

MorDk skriver:

Tak! De 2 første kager nogensinde... den 3. skal jeg lave til sønnes sommerfest i børnehaven!

Det er godt gået!

Så må du endelig smide billeder op til den tid

Anmeld

26. maj 2013

malliebooh

Ditte_Marie skriver:

Tror jeg har tilføjet nu

Bloglovin'.. Skal man have en blog der for at følje andre? 

Nej det behøver man ikke

Anmeld

26. maj 2013

morpåthurø

Ditte_Marie skriver:

Hej piger

Jeg er blevet bidt lidt af blog-universet, så nu har jeg prøvet at lave en blog selv.

Jeg tænkte på om nogen af jer har en blog? - og om i har lyst til at dele et link til den? Hvad skriver du mest om?

Jeg har valgt BloggersDelight.dk, da det er det jeg har set flest blogs på - men hvorfor valgte du den som du har?

Er der forresten en der også har på BloggersDelight.dk, som kan fortælle mig om man kan "tilmelde" sig en andens blog, så den er nem at finde hvis man vil følge den?

God aften

hejsa.

Jeg har også en blog. Den er som flere skriver også om mine børn og vores hverdag og lavet fordi vores familie bor langt væk og så de kan følge med

Jeg har valgt at bruge blogspot da jeg synes det fungerer rigtig fint med "dagbogsformen" og da jeg oprettede min 1. blog for 7½ år siden var der ikke så mange andre muligheder

Men den hedder www.familienharnfeldt.blogspot.com

Hilsen Louise

Anmeld

26. maj 2013

TbCp

Ditte_Marie skriver:

Hvor er den fin

Hvordan kan det være at du startede den?

Jeg startede den da vi gik i gang med at lave baby n. 2
Det var planen at det skulle være en graviditetsblog og så senere handle om livet med en baby.

Nu ville skæbnen så at graviditet, fødsel og det efterfølgende forløb ikke lige gik som håbet, så det er endt ud i noget lidt andet.

De første måneder med en syg søn brugte jeg bloggen til at læsse af og så familie og venner kunne følge med, da jeg ikke orkede ret mange besøg.

Og nu handler den så om vores familieliv + de udfordringer der kan være med præmature m.m.

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

malliebooh skriver:

Nej det behøver man ikke

Super Så vil jeg prøve det.. Tak for tippet

Anmeld

26. maj 2013

emsaroto

Jeg har en blog på blogspot

www.mormille.blogspot.dk

Anmeld

26. maj 2013

lilledittemor

Asta&Alfred skriver:

Tusinde tak skal du have - Det er jeg da rigtig glad for at høre Hvad med din blog - må man se den?

Så lidt

Hehe, det må du da gerne - jeg begyndte på den igår aftes, så den er ikke så spændende endnu.

www.lilledittemor.blogspot.dk

Anmeld

26. maj 2013

Asta&Alfred

Ditte_Marie skriver:

Så lidt

Hehe, det må du da gerne - jeg begyndte på den igår aftes, så den er ikke så spændende endnu.

www.lilledittemor.blogspot.dk

Det tegner da godt med det du har nået indtil nu Hvis du har lyst er du velkommen til at linke til min hjemmeside: www.astaogalfred.dk, hvis du synes om det jeg laver

Forsat god fornøjelse med bloggen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.