Har du en blog? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.766 visninger
47 svar
9 synes godt om
25. maj 2013

lilledittemor

Hej piger

Jeg er blevet bidt lidt af blog-universet, så nu har jeg prøvet at lave en blog selv.

Jeg tænkte på om nogen af jer har en blog? - og om i har lyst til at dele et link til den? Hvad skriver du mest om?

Jeg har valgt BloggersDelight.dk, da det er det jeg har set flest blogs på - men hvorfor valgte du den som du har?

Er der forresten en der også har på BloggersDelight.dk, som kan fortælle mig om man kan "tilmelde" sig en andens blog, så den er nem at finde hvis man vil følge den?

God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

khaleesi

Ditte_Marie skriver:

Hej piger

Jeg er blevet bidt lidt af blog-universet, så nu har jeg prøvet at lave en blog selv.

Jeg tænkte på om nogen af jer har en blog? - og om i har lyst til at dele et link til den? Hvad skriver du mest om?

Jeg har valgt BloggersDelight.dk, da det er det jeg har set flest blogs på - men hvorfor valgte du den som du har?

Er der forresten en der også har på BloggersDelight.dk, som kan fortælle mig om man kan "tilmelde" sig en andens blog, så den er nem at finde hvis man vil følge den?

God aften

Jeg har en blog 

www.mymikeymike.blogspot.dk

Jeg skriver kun om min søn derinde, da jeg faktisk startede den grundet at familie vi ikke så tit ser, skal kunne følge med i Mike's liv  

Jeg har blogspot, fordi jeg fik at vide at det var nemmest 

Du må endelig Linke til din blog, ved ikke om man kan følge den hvis man er blogspotter, men håber jeg da  

Fedt at du har bevæget dig ind i blogger universet, det er nu meget underholdende.

Anmeld

25. maj 2013

lilledittemor

khaleesi skriver:

Jeg skriver kun om min søn derinde, da jeg faktisk startede den grundet at familie vi ikke så tit ser, skal kunne følge med i Mike's liv  

Jeg har blogspot, fordi jeg fik at vide at det var nemmest 

Du må endelig Linke til din blog, ved ikke om man kan følge den hvis man er blogspotter, men håber jeg da  

Fedt at du har bevæget dig ind i blogger universet, det er nu meget underholdende.

Ej hvor ser den lækker ud!

Jeg tænkte nemlig også på at skrive en del om Bella derinde, netop så folk kan følge med..

Og så bare lidt som noget hyggefis/hobby

Hvordan fik du oprettet dig? jeg er ikke sikker på at jeg gør det rigtigt.. Jeg har lavet en google konto?

Anmeld

25. maj 2013

khaleesi

Ditte_Marie skriver:

Ej hvor ser den lækker ud!

Jeg tænkte nemlig også på at skrive en del om Bella derinde, netop så folk kan følge med..

Og så bare lidt som noget hyggefis/hobby

Hvordan fik du oprettet dig? jeg er ikke sikker på at jeg gør det rigtigt.. Jeg har lavet en google konto?

Mange tak ..

Det er en rigtig hyggelig hobby, når man først kommer igang.. og det er også rigtig sjovt at se "tilbage" på sine indlæg ..

Jeg oprettede en google konto, derefter gik jeg ind på blogger.com, loggede ind og derefter kom jeg til min side hvor jeg kunne oprette en blog/flere blogs.. ved ikke om det er det samme med bloggersdelight .. 

Anmeld

25. maj 2013

lilledittemor

khaleesi skriver:

Mange tak ..

Det er en rigtig hyggelig hobby, når man først kommer igang.. og det er også rigtig sjovt at se "tilbage" på sine indlæg ..

Jeg oprettede en google konto, derefter gik jeg ind på blogger.com, loggede ind og derefter kom jeg til min side hvor jeg kunne oprette en blog/flere blogs.. ved ikke om det er det samme med bloggersdelight .. 

Jeg er ved at prøve at lave den samme sted som din..

Men jeg kan kun få en der hedder ".com" til sidst - kan man ikke vælge ".dk"?

Undskyld alle spørgsmålene

Anmeld

25. maj 2013

khaleesi

Ditte_Marie skriver:

Jeg er ved at prøve at lave den samme sted som din..

Men jeg kan kun få en der hedder ".com" til sidst - kan man ikke vælge ".dk"?

Undskyld alle spørgsmålene

Min startede også med com, og så blev den Dk .. tror at den gør det automatisk.. Jeg skriver stadig mymikeymike.blogspot.com og så går den ind på blogspot.dk til sidst alligevel ..

Det okay synes selv det var vold forvirrende i starten 

Anmeld

25. maj 2013

lilledittemor

khaleesi skriver:

Min startede også med com, og så blev den Dk .. tror at den gør det automatisk.. Jeg skriver stadig mymikeymike.blogspot.com og så går den ind på blogspot.dk til sidst alligevel ..

Det okay synes selv det var vold forvirrende i starten 

Ja okay

Er det sådan så man kan følge hinanden derinde?

Anmeld

25. maj 2013

khaleesi

Ditte_Marie skriver:

Ja okay

Er det sådan så man kan følge hinanden derinde?

Jeps, det er super smart.. Så kommer alle nye indlæg fra folk man følger på startsiden når man logger ind 

Anmeld

25. maj 2013

lilledittemor

khaleesi skriver:

Jeps, det er super smart.. Så kommer alle nye indlæg fra folk man følger på startsiden når man logger ind 

Ej hvor godt altså!

Tusind tak for hjælpen Selvfølgelig nåede jeg at give 100kr for en plus-blog hos BloggersDelight, men jeg tror helt sikkert at jeg hellere vil bruge denne!

Den er MEGET nemmere Så vil jeg gerne følge dig

Anmeld

26. maj 2013

khaleesi

Ditte_Marie skriver:

Ej hvor godt altså!

Tusind tak for hjælpen Selvfølgelig nåede jeg at give 100kr for en plus-blog hos BloggersDelight, men jeg tror helt sikkert at jeg hellere vil bruge denne!

Den er MEGET nemmere Så vil jeg gerne følge dig

Det var så lidt ..

Ja, den er ikke super indviklet, heldigvis! 

Mange tak, vil også rigtig gerne følge din! Du må lige opdatere med et link til din nye blog, når du har fået den op at køre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.