Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:
Puha så mange gange
årh .. Godt sundhedsplejesken var der første gang .. Man bliver helt bange
jeg nåede desværre ikk og registere at jeg gled .. Og ved ikk om jeg gav slip på hende ? Tror jeg gjorde da jeg fik et glimt om at hun røg langt ned under ? Eller var det min frygt ?? Årh ved det ikk .. Jeg var så bange på min datters vejne at jeg simpelthen ikk kan huske det !! Prøvet virkelig at tænke det hele igennem igen og igen .. Men kan intet huske !!
Men din historie hjalp mig .. 
"dejligt" at høre andre ogs har prøvet det
misforstå nu ikk mit dejlige .. Men ens samvittighed ? Pyha 
ja ens samvittighed er virkelig det værste...
for mig hjalp det at da jeg fortalte kæresten om det så gav mig bare et stort kram fordi han ved at jeg i forvejen faktisk er hunderæd for det med at ryge under vandet... jeg kan blive panisk af bare at få sprøjtet vand i hovedet så jeg ikke kan se....
vi gik til babysvømning med sundhedsplejersker tilstede en i vandet hos os og en oppe på kanten til at hjælpe til generelt hvis man havde behov for det 
lad være med at blive ved med at prøve at fremtvinge hukommelsen... det kan faktisk gøre det værre så din hjerne begynder at opfinde ting der ikke skete for at dække for de huller du har...
bedste du kan gøre er at tænke på hvor godt det føltes da I alle havde det godt til trods for det og se på om din datter bliver nervøs omkring vandet eller om hun er glad for det som altid... Hvis hun bliver nervøs så har hun følt at du blev bange og ikke kunne passe på hende men hvis hun stadig er glad for det så har hun følt at hendes mor er supermor og passer på hende uanset hvad der sker...
vores søn var stadig fuldkommen pjattet med vandet bagefter så jeg ved at jeg reagerede instinktivt og rigtigt i hans øjne... men puha første gang skulle jeg lige tage et par dybe indåndinger førend jeg kunne holde ham igen for jeg rystede inden i...
Anmeld