Årh nej :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.141 visninger
42 svar
16 synes godt om
25. maj 2013

Anonym trådstarter

Årh nej .. Vi skulle en tur i svømmehallen .. Og det var ogs hyggeligt og alt det .. Lige inden vi skulle hjem ville jg gå over til trappen med min datter på lige knap 13 måneder .. Og hva sker der ?!?!?! Jeg glider !!! Og min datter og jeg røger under .. Ved jeg kom til at give slip på hende ikk bevidst .. Aner ikk om jeg havde åbne øjne eller noget . Eller om hun ramte gulvet .. Jeg føler hun kun være under i 5 til 10 sek maks ! Hun græd lidt men ikk noget voldsomt da jeg tog hende op .. Men nøj min samvittighed hun virkede Okay efterfølgende .

Tror i der er sket hende noget !!!??? At hun har være under vand ?

Knus en meget ulykkelig mor hvis kæreste stod lidt væk med sønnen og ik noget at hjælpe til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Årh nej .. Vi skulle en tur i svømmehallen .. Og det var ogs hyggeligt og alt det .. Lige inden vi skulle hjem ville jg gå over til trappen med min datter på lige knap 13 måneder .. Og hva sker der ?!?!?! Jeg glider !!! Og min datter og jeg røger under .. Ved jeg kom til at give slip på hende ikk bevidst .. Aner ikk om jeg havde åbne øjne eller noget . Eller om hun ramte gulvet .. Jeg føler hun kun være under i 5 til 10 sek maks ! Hun græd lidt men ikk noget voldsomt da jeg tog hende op .. Men nøj min samvittighed hun virkede Okay efterfølgende .

Knus en meget ulykkelig mor hvis kæreste stod lidt væk med sønnen og ik noget at hjælpe til

Øv for en oplevelse.

Men selvfølgelig er der ikke sket noget. Hvad er du bange for der er sket? 

Anmeld

25. maj 2013

jydeinden

Anonym skriver:

hvis hun kun har været under vand i forholdvist kort tid før end at hun kom op igen, og hun hurtigt efter reagerede ved at græde, så er det kun et godt tegn .. så nej tror bestemt ikke du behøver frygte noget

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Øv for en oplevelse.

Men selvfølgelig er der ikke sket noget. Hvad er du bange for der er sket? 

Evt skader på hjernen ;( ej jeg tænker nok bare det værste

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hvis hun kun har været under vand i forholdvist kort tid før end at hun kom op igen, og hun hurtigt efter reagerede ved at græde, så er det kun et godt tegn .. så nej tror bestemt ikke du behøver frygte noget

Nej hun er ogs som hun altid plejer At være .. Hygge sig , leger osv

Anmeld

25. maj 2013

Mumto3

Da vi var på ferie på Mallorca så var far, mor og vores dreng på ca 3 år i poolen. På kanten af poolen står der et mål/ net til vandpolo eller hvad det nu bruges til. Målet består af en jernramme og net. Pludselig ryger nettet i vanden, ned over vores søn, som så er fanget inde i nettet, og holdt nede på bunden af jernrammen. Jeg blev så panisk at jeg slet ikke reagerede. Heldigvis var far hurtig og svømmende need på bunden, fik bakset målet væk og løftet vores søn op af vandet. Jeg får det stadig dårligt når jeg tænker tilbage på det, men i dag er knægten 9 år gammel og har bestemt ikke taget skade af det. Så jeg tror ikke du har noget at være nervøs for.

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Da vi var på ferie på Mallorca så var far, mor og vores dreng på ca 3 år i poolen. På kanten af poolen står der et mål/ net til vandpolo eller hvad det nu bruges til. Målet består af en jernramme og net. Pludselig ryger nettet i vanden, ned over vores søn, som så er fanget inde i nettet, og holdt nede på bunden af jernrammen. Jeg blev så panisk at jeg slet ikke reagerede. Heldigvis var far hurtig og svømmende need på bunden, fik bakset målet væk og løftet vores søn op af vandet. Jeg får det stadig dårligt når jeg tænker tilbage på det, men i dag er knægten 9 år gammel og har bestemt ikke taget skade af det. Så jeg tror ikke du har noget at være nervøs for.

Årh. Din historie lettede altså ikk at han faldt i vandet , men at han har det godt , og far fik ham op .. Noget lort han faldt i .. Kunne lige forstille mig dit hjerte bare hoppede derud af .. Men nu er jeg ikk nervøs for mim datter da jeg hurtigt fik hende op godt din dreng har det godt idag.!! Håber de har lært at det er farligt at stille et mål der !

Anmeld

25. maj 2013

Mumto3

Det var helt surrealistisk at se sit barn fanget på bunden af en swimmingpool. Min hjerne kunne slet ikke forholde sig til det. Jeg tror også min passivitet skyldes af jeg havde vores 1årige dreng på armen, så jeg kunne ikke lige svømme ned på bunden. 

Vores dreng er ikke engang blevet vandskræk af det :-)

Anmeld

25. maj 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Evt skader på hjernen ;( ej jeg tænker nok bare det værste

Ej - der skal meget mere til  

Hvad ville der ellers ske når man dykker?  

Anmeld

25. maj 2013

Amandasmor

jeg var ikke så gammel da jeg rede en lille dreng efter han var druknet..
det skete i fårup sommerland i deres badeland..
jeg var ude på det dybe, også så jeg noget ligge nede på bunden, da jeg opdagede at det var en lille dreng nok omkring 3-4 års alderen ca.. så dykkede jeg ned og fik ham op, imens min kusine fik fat i en livreder..
den dag i dag har den knægt det godt..
og jeg er super glad for at jeg fik ham op inden det var forsent..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.