Årh nej :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Ej undskyld mig men hvad skal den VREDE smiley til for helt ærlig???

Om TS så var faldet med sit barn "på land" så har hun da ikke brug for at blive BANKET i hovedet vel? Men du har tydligvis kun læst det du ville læse... eller rettere sagt IKKE læst indlægget overhovedet!

Bliver sgu harm på TS vegne

Og det er sgu da forældrene SELV der bestemmer hvordan de transporterer deres børn inde i svømmehallen!

TaAk ! Jeg synes heller ikk selv jeg fortjente den .. Er ked sf det i forevejen .. Og det hele skete jo da vi var i vandet :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

KÆMPE kram herfra! Du er INGEN dårlig mor. Og jeg er sikker på din datter er HELT ok!

Tak . Min datter har det godt .. Havde hun ogs lige efter .. Men mor er havde ikk .. Og min søn blev ked D det da han kunne se jeg var

Anmeld

25. maj 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
MorDk skriver:

Ej undskyld mig men hvad skal den VREDE smiley til for helt ærlig???

Om TS så var faldet med sit barn "på land" så har hun da ikke brug for at blive BANKET i hovedet vel? Men du har tydligvis kun læst det du ville læse... eller rettere sagt IKKE læst indlægget overhovedet!

Bliver sgu harm på TS vegne

Og det er sgu da forældrene SELV der bestemmer hvordan de transporterer deres børn inde i svømmehallen!

Jeg tror og håber faktisk at hun har læst forkert. Men ja....selvom hun har læst forkert så er jeg enig med dig. Meget ubehøvlet at skrive sådan til TS fra hendes side af!!

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Forstår dig godt....man bliver jo så forskrækket og man vil jo kun det bedste for ens barn/børn. Men synes da at du skal tage afsted igen Det er jo ikke sikkert at det sker igen og at være i svømmehallen er jo kun en dejlig tid man har med sit barn

Jo tak når mit mod er kommet tilbage vil jeg nok gerne prøve igen

Anmeld

25. maj 2013

MorDk

Anonym skriver:

TaAk ! Jeg synes heller ikk selv jeg fortjente den .. Er ked sf det i forevejen .. Og det hele skete jo da vi var i vandet :/

JA heldigvis så at sige. HVIS du var faldet oppe på land havde I begge slået jer... Men tag den med ro. Kan godt forstå du er forskrækket og ja man får SÅ dårlig samvittighed. Men din datter har glemt det. Og jeg er sikker på hun er ok. Min søn har røget under i badekaret flere gange. Og min datter har jeg dykket med i badet også... INGEN skader sket. ♥ Knus!

Anmeld

25. maj 2013

MorDk

Anonym skriver:

Tak . Min datter har det godt .. Havde hun ogs lige efter .. Men mor er havde ikk .. Og min søn blev ked D det da han kunne se jeg var

Det viser bare du har følelser og det er OK!

Men HUSK du er INGEN dårlig mor!

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

JA heldigvis så at sige. HVIS du var faldet oppe på land havde I begge slået jer... Men tag den med ro. Kan godt forstå du er forskrækket og ja man får SÅ dårlig samvittighed. Men din datter har glemt det. Og jeg er sikker på hun er ok. Min søn har røget under i badekaret flere gange. Og min datter har jeg dykket med i badet også... INGEN skader sket. ♥ Knus!

Ja hun var ogs ok .. Bare mig der ikk var og vil tro hun har det fint hun legede da hun kom hjem .. Og da vi kom hjem tog jeg hende i at stå selv ? vendte mig om i 3 sek for at hjælpe min søn og da jeg kiggede på hende stod hun selv

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det viser bare du har følelser og det er OK!

Men HUSK du er INGEN dårlig mor!

Taaak .. Skønt man kan "læsse" af på jer inde ..

Anmeld

25. maj 2013

MorDk

Anonym skriver:

Taaak .. Skønt man kan "læsse" af på jer inde ..

Til hver en tid!!

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Til hver en tid!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.