Årh nej :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Er du bange for at hun ramte bunden?? Altså fliserne??
Men ellers vil jeg sige at der altså slet ikke er noget farligt i at dykke under vandet. Jeg går selv til svømning med min datter på snart 20 mdr. og der bliver dykket nærmest konstant

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Det var helt surrealistisk at se sit barn fanget på bunden af en swimmingpool. Min hjerne kunne slet ikke forholde sig til det. Jeg tror også min passivitet skyldes af jeg havde vores 1årige dreng på armen, så jeg kunne ikke lige svømme ned på bunden. 

Vores dreng er ikke engang blevet vandskræk af det :-)

Pyha ej en grim oplevelse i har haft der ! Godt hans far var så hurtigt !!

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Amandasmor skriver:

jeg var ikke så gammel da jeg rede en lille dreng efter han var druknet..
det skete i fårup sommerland i deres badeland..
jeg var ude på det dybe, også så jeg noget ligge nede på bunden, da jeg opdagede at det var en lille dreng nok omkring 3-4 års alderen ca.. så dykkede jeg ned og fik ham op, imens min kusine fik fat i en livreder..
den dag i dag har den knægt det godt..
og jeg er super glad for at jeg fik ham op inden det var forsent..

Godt du var der ! Hva ville der ellers havde været sket med ham ..

til dig !!

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Er du bange for at hun ramte bunden?? Altså fliserne??
Men ellers vil jeg sige at der altså slet ikke er noget farligt i at dykke under vandet. Jeg går selv til svømning med min datter på snart 20 mdr. og der bliver dykket nærmest konstant

Ja .. Frygtede virkelig hun ramte .. Men jeg kan ikk huske det det hele skete så hurtigt jeg bare tænkte på at få hende op ! Det første gang hun er med ude og svømme og har været små sur hele dagen .. Ogs lidt i vandet . Armen altså .. Hun ligger og sover nu .. Men lover dig for jeg tjekker hende konstant . .. Føler mig virkelig som en dårlig mor .. Jeg gav slip på hende .. Øv altså . Og det ved ikk hvorfor jeg hjorde det . Nok i håb om at hendes far ville gribe hende . Ej ved det ik ..

Anmeld

25. maj 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Ja .. Frygtede virkelig hun ramte .. Men jeg kan ikk huske det det hele skete så hurtigt jeg bare tænkte på at få hende op ! Det første gang hun er med ude og svømme og har været små sur hele dagen .. Ogs lidt i vandet . Armen altså .. Hun ligger og sover nu .. Men lover dig for jeg tjekker hende konstant . .. Føler mig virkelig som en dårlig mor .. Jeg gav slip på hende .. Øv altså . Og det ved ikk hvorfor jeg hjorde det . Nok i håb om at hendes far ville gribe hende . Ej ved det ik ..

Du er INGEN dårlig mor!!! Det må du bestemt ikke tænke.
Du gav slip netop fordi du gled og prøvede at finde balancen. Det er en helt naturlig reaktion og har INTET at gøre med at du er ligeglad med din datter!! Men jeg kan udemærket godt forstå at du er ked af det og har de følelser du har nu. Du gled og det gjorde du jo ikke med vilje. Det kan ske for selv det bedste menneske på den her jord!

Anmeld

25. maj 2013

Miia90

ej sikken noget.
Men for pokker du må da hellere ikke bære/ gå ved siden af hende. hun skal da sidde i en klap vogn. så hun i hverfald ikke kommer til skade.

Anmeld

25. maj 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Miia90 skriver:

ej sikken noget.
Men for pokker du må da hellere ikke bære/ gå ved siden af hende. hun skal da sidde i en klap vogn. så hun i hverfald ikke kommer til skade.

Tror du har misforstået noget....
Det var i selve vandet at hændelsen skete....

Anmeld

25. maj 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Årh nej .. Vi skulle en tur i svømmehallen .. Og det var ogs hyggeligt og alt det .. Lige inden vi skulle hjem ville jg gå over til trappen med min datter på lige knap 13 måneder .. Og hva sker der ?!?!?! Jeg glider !!! Og min datter og jeg røger under .. Ved jeg kom til at give slip på hende ikk bevidst .. Aner ikk om jeg havde åbne øjne eller noget . Eller om hun ramte gulvet .. Jeg føler hun kun være under i 5 til 10 sek maks ! Hun græd lidt men ikk noget voldsomt da jeg tog hende op .. Men nøj min samvittighed hun virkede Okay efterfølgende .

Tror i der er sket hende noget !!!??? At hun har være under vand ?

Knus en meget ulykkelig mor hvis kæreste stod lidt væk med sønnen og ik noget at hjælpe til

Min datter er en total vandhund, og hun har en gang prøvet at komme under vandet og op. Så længe hun hoster vandet ud og har det godt, så er der ikke noget at være bange for. Men kender det godt, med dårlig samvittighed.

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Miia90 skriver:

ej sikken noget.

Undskyld mig ? Hva med du læser mit indlæg igen !!!!! Vi var i vandet da det skete !!! Så vidt jeg ved bruger man da ikk klapvogn nede i vandet !!!

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Du er INGEN dårlig mor!!! Det må du bestemt ikke tænke.
Du gav slip netop fordi du gled og prøvede at finde balancen. Det er en helt naturlig reaktion og har INTET at gøre med at du er ligeglad med din datter!! Men jeg kan udemærket godt forstå at du er ked af det og har de følelser du har nu. Du gled og det gjorde du jo ikke med vilje. Det kan ske for selv det bedste menneske på den her jord!

Tak for dine ord de varmer .. Men man får alligvel dårlig samviggtighed .. Så jo godt der lå noget på bundet af vandet tænkte bare ikk over det da jeg gik hen mod trappen ..

Er det bare en reagertion at man smider noget man har i hænderne ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.