Årh nej :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Du er INGEN dårlig mor!!! Det må du bestemt ikke tænke.
Du gav slip netop fordi du gled og prøvede at finde balancen. Det er en helt naturlig reaktion og har INTET at gøre med at du er ligeglad med din datter!! Men jeg kan udemærket godt forstå at du er ked af det og har de følelser du har nu. Du gled og det gjorde du jo ikke med vilje. Det kan ske for selv det bedste menneske på den her jord!

Tak for dine ord de varmer .. Men man får alligvel dårlig samviggtighed .. Så jo godt der lå noget på bundet af vandet tænkte bare ikk over det da jeg gik hen mod trappen ..

Er det bare en reagertion at man smider noget man har i hænderne ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Min datter er en total vandhund, og hun har en gang prøvet at komme under vandet og op. Så længe hun hoster vandet ud og har det godt, så er der ikke noget at være bange for. Men kender det godt, med dårlig samvittighed.

Okaj .. Ved faktisk ikk om hun hostede noget op ? Eller om hun bare undlod at trække vejret under vandet .. Kan ikk huske det

Anmeld

25. maj 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Okaj .. Ved faktisk ikk om hun hostede noget op ? Eller om hun bare undlod at trække vejret under vandet .. Kan ikk huske det

Hvis hun ikke har hostet og trækker vejret, så han hun ikke fået vand ned hosten er noget der sker automatisk når der kommer vand i lungerne.
Du skal bare tage det roligt det sker for mange, du har sikkert selv prøvet at skræmme din mor eller far på samme måde, da du var barn

Anmeld

25. maj 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Tak for dine ord de varmer .. Men man får alligvel dårlig samviggtighed .. Så jo godt der lå noget på bundet af vandet tænkte bare ikk over det da jeg gik hen mod trappen ..

Er det bare en reagertion at man smider noget man har i hænderne ?

Ja, det tænker jeg at det er. Hvis man er ved at falde smider man hvad man har i hænderne for at evt. kunne støde fra med sine hænder. Det er på en måde en beskyttelses-refleks man har. Ved ikke om der er noget der hedder det men det kan jeg kun forestille mig at der er. Det kender jeg fra mig selv.....hvis jeg er ved at falde og har noget i hænderne smider jeg det for at beskytte mig selv.

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Hvis hun ikke har hostet og trækker vejret, så han hun ikke fået vand ned hosten er noget der sker automatisk når der kommer vand i lungerne.
Du skal bare tage det roligt det sker for mange, du har sikkert selv prøvet at skræmme din mor eller far på samme måde, da du var barn

Okaj .. Pyha . Så kan jeg gost tag det roligt mit hjerte har bare siddet helt oppe i halsen lige siden :/

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Okaj .. Pyha . Så kan jeg gost tag det roligt mit hjerte har bare siddet helt oppe i halsen lige siden :/

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Ja, det tænker jeg at det er. Hvis man er ved at falde smider man hvad man har i hænderne for at evt. kunne støde fra med sine hænder. Det er på en måde en beskyttelses-refleks man har. Ved ikke om der er noget der hedder det men det kan jeg kun forestille mig at der er. Det kender jeg fra mig selv.....hvis jeg er ved at falde og har noget i hænderne smider jeg det for at beskytte mig selv.

Okaj super .. Mange tak .. Så kan jeg godt tag det roligt jeg har prøvet at tænke det hele igennem .. Men kan bare ikk huske særlig meget af det .. Det hele gik jo stærkt og min kæreste som kom ville jo nærmeste tag hende ud af mine arme men kunne bare ikk give slip på hende ! Ej man . Tør slet ikk tag af sted igen

Anmeld

25. maj 2013

MorDk

Miia90 skriver:

ej sikken noget.
Men for pokker du må da hellere ikke bære/ gå ved siden af hende. hun skal da sidde i en klap vogn. så hun i hverfald ikke kommer til skade.

Ej undskyld mig men hvad skal den VREDE smiley til for helt ærlig???

Om TS så var faldet med sit barn "på land" så har hun da ikke brug for at blive BANKET i hovedet vel? Men du har tydligvis kun læst det du ville læse... eller rettere sagt IKKE læst indlægget overhovedet!

Bliver sgu harm på TS vegne

Og det er sgu da forældrene SELV der bestemmer hvordan de transporterer deres børn inde i svømmehallen!

Anmeld

25. maj 2013

MorDk

KÆMPE kram herfra! Du er INGEN dårlig mor. Og jeg er sikker på din datter er HELT ok!

Anmeld

25. maj 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Okaj super .. Mange tak .. Så kan jeg godt tag det roligt jeg har prøvet at tænke det hele igennem .. Men kan bare ikk huske særlig meget af det .. Det hele gik jo stærkt og min kæreste som kom ville jo nærmeste tag hende ud af mine arme men kunne bare ikk give slip på hende ! Ej man . Tør slet ikk tag af sted igen

Forstår dig godt....man bliver jo så forskrækket og man vil jo kun det bedste for ens barn/børn. Men synes da at du skal tage afsted igen Det er jo ikke sikkert at det sker igen og at være i svømmehallen er jo kun en dejlig tid man har med sit barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.