drivhus :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

Kløver

Amandasmor skriver:

øv også
kunne være sjovt at have kiwi'er

Ja og så først da jeg kom hjem den blev 10 m høj så må være en form for træ, så skulle jo nok være flyttet på et tidspunkt alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Amandasmor

Maja84 skriver:

Ja og så først da jeg kom hjem den blev 10 m høj så må være en form for træ, så skulle jo nok være flyttet på et tidspunkt alligevel

hold da op  
ja det skulle du nok hehe

Anmeld

20. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Amandasmor skriver:

alt det man dyrker selv , smager langt bedre end det man køber også ved man også at det ikke er sprøjtet med alt muligt osv

Ja det er så fedt bare at ka plukke og spise direkte fra planten!! Vh stine

Anmeld

20. maj 2013

Amandasmor

StineW79 skriver:

Ja det er så fedt bare at ka plukke og spise direkte fra planten!! Vh stine

ja det er nemlig dejligt at man kan det
derfor jeg er utrolig glad for at jeg langt om længe har fået drivhus.. har altid vært misundlig på min mor fordi hun har et, men nu har jeg heldigvis selv fået et

Anmeld

20. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Amandasmor skriver:

ja det er nemlig dejligt at man kan det
derfor jeg er utrolig glad for at jeg langt om længe har fået drivhus.. har altid vært misundlig på min mor fordi hun har et, men nu har jeg heldigvis selv fået et

Hvis der er plads, ka jeg også varmt anbefale et fersken træ! Min far plantede et for 25 år siden nede i mors drivhus og de bliver kæmpe store!! Vh stine

Anmeld

20. maj 2013

Amandasmor

StineW79 skriver:

Hvis der er plads, ka jeg også varmt anbefale et fersken træ! Min far plantede et for 25 år siden nede i mors drivhus og de bliver kæmpe store!! Vh stine

ej hvor lækkert
ja det er helt klart værd og overveje.. så er man også fri for at købe frugt til ungerne, så har man jo altid selv plukket frugt..
vi har nemlig æble træ, også har vi et træ hvor det ligner pære også er jeg i tvivl om om vi faktisk også har kirsebær træ, det ligner kirsebær blomster der er på. men er ikke sikker

Anmeld

20. maj 2013

Nessie

Amandasmor skriver:

det er så altid noget at zoneterpi har hjulpet så godt til at du kan gøre det som du kan nu..

nej desværre kan der ikke gøres så meget ved min slidgigt, de mener jeg er for ung til at få nye knæer da det er dem der er mest ramt, normalt har man jo et brusklag imellem knoglerne,
det har jeg desværre ikke mere af, så det er knoglerne der køre på hinanden.. inden den her gravidlitet var jeg van til at tage morfin for at få min krop til at fungere, men det må jeg jo ikke tage mere, men så har akpunktur så hjulpet en hel del på smerterne..
min overlæge på sygehuset har sagt at jeg ikke kommer til at kunne arbejde mere, så jeg skal igang med at søge pension, det er ikke sjovt når man kun bliver 24år.. må ikke løfte noget over 4kg pga min krop er så ødelagt..
har slidgigt i helle knæer, ryggen og begyndene i armene og hænderne  

Puha, det er godt nok tidligt at have det sådan 

Jeg fik piskesmæld som 23-årig, og det er stille og roligt gået ned ad  bakke, så kender godt lidt til det.
Det er frygteligt hårdt at gå rundt og have ondt, og samtidig vil man jo gerne leve så normalt som muligt, selvom det er svært.

Jeg føler med dig, det er ikke nemt, og bestemt heller ikke nemt ikke at måtte tage sin smertestillende under graviditet, men så må man jo gøre alt hvad man kan for at passe på sig selv 

Anmeld

20. maj 2013

Amandasmor

Nessie skriver:

Puha, det er godt nok tidligt at have det sådan 

Jeg fik piskesmæld som 23-årig, og det er stille og roligt gået ned ad  bakke, så kender godt lidt til det.
Det er frygteligt hårdt at gå rundt og have ondt, og samtidig vil man jo gerne leve så normalt som muligt, selvom det er svært.

Jeg føler med dig, det er ikke nemt, og bestemt heller ikke nemt ikke at måtte tage sin smertestillende under graviditet, men så må man jo gøre alt hvad man kan for at passe på sig selv 

det gør jeg så også   
heldigvis har jeg en dejlig mand der ved at jeg ikke kan holde til så meget.. så han laver faktisk det meste her hjemme..
og han brokker sig aldrig.. har fået en skide balle af ham 1 gang, for at have gjort hele huset rent osv , og da han kom hjem kunne jeg intet.. da han så vil hjælpe mig op og sige gjorde det så ondt at jeg begyndte at tude også fik jeg skide ballen over at jeg ikke havde passet på mig selv og at han nok skulle lave tingene  
men laver det jeg kan holde til og det er han tilfreds med..
så heldigt at jeg har sådan en dejlig mand

Anmeld

20. maj 2013

Nessie

Amandasmor skriver:

det gør jeg så også   
heldigvis har jeg en dejlig mand der ved at jeg ikke kan holde til så meget.. så han laver faktisk det meste her hjemme..
og han brokker sig aldrig.. har fået en skide balle af ham 1 gang, for at have gjort hele huset rent osv , og da han kom hjem kunne jeg intet.. da han så vil hjælpe mig op og sige gjorde det så ondt at jeg begyndte at tude også fik jeg skide ballen over at jeg ikke havde passet på mig selv og at han nok skulle lave tingene  
men laver det jeg kan holde til og det er han tilfreds med..
så heldigt at jeg har sådan en dejlig mand

Ja, det betyder altså rigtig meget.

Sådan en skideballe har jeg også fået nogle gange, men af og til skaldet jo lige testes om det nu også kan passe at man virkelig ikke rigtig kan noget 

Anmeld

20. maj 2013

Amandasmor

Nessie skriver:

Ja, det betyder altså rigtig meget.

Sådan en skideballe har jeg også fået nogle gange, men af og til skaldet jo lige testes om det nu også kan passe at man virkelig ikke rigtig kan noget 

ja lige præcis
men tror også det er fordi man ikke vil acc at man er syg og ikke kan nogen ting.. at så skal man lige prøve og man ved jo godt at det går galt.. men det tænker man bare ikke over i det sek man er igang.. ikke før man får skide ballen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.