Amandasmor skriver:
det er så altid noget at zoneterpi har hjulpet så godt til at du kan gøre det som du kan nu..
nej desværre kan der ikke gøres så meget ved min slidgigt, de mener jeg er for ung til at få nye knæer da det er dem der er mest ramt, normalt har man jo et brusklag imellem knoglerne,
det har jeg desværre ikke mere af, så det er knoglerne der køre på hinanden.. inden den her gravidlitet var jeg van til at tage morfin for at få min krop til at fungere, men det må jeg jo ikke tage mere, men så har akpunktur så hjulpet en hel del på smerterne..
min overlæge på sygehuset har sagt at jeg ikke kommer til at kunne arbejde mere, så jeg skal igang med at søge pension, det er ikke sjovt når man kun bliver 24år.. må ikke løfte noget over 4kg pga min krop er så ødelagt..
har slidgigt i helle knæer, ryggen og begyndene i armene og hænderne
Puha, det er godt nok tidligt at have det sådan 
Jeg fik piskesmæld som 23-årig, og det er stille og roligt gået ned ad bakke, så kender godt lidt til det.
Det er frygteligt hårdt at gå rundt og have ondt, og samtidig vil man jo gerne leve så normalt som muligt, selvom det er svært.
Jeg føler med dig, det er ikke nemt, og bestemt heller ikke nemt ikke at måtte tage sin smertestillende under graviditet, men så må man jo gøre alt hvad man kan for at passe på sig selv
Anmeld