drivhus :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.130 visninger
46 svar
3 synes godt om
20. maj 2013

Amandasmor

ja som overskriften lyder
hvor mane af jer har drivhus og hvis i har hva har i så der inde

vi har fået plandet tomater , spinat , ærter og radisser også havde vi en gammel vindrue plante som manden har vandet for at se om der kan komme liv i den igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Nessie

Vi har et drivhus, men der er ingen ruder i lige nu, da det skal flyttes      

Men vi plejer at have tomat, agurk, peberfrugt, persille, dild og salat derinde 
Jeg prøvede også en gang med en melon plante, men havde ikke lige fået med, at blomsterne jo skal podes af bier, så jeg fik bare en meget flot plante 

Anmeld

20. maj 2013

Amandasmor

Nessie skriver:

Vi har et drivhus, men der er ingen ruder i lige nu, da det skal flyttes      

Men vi plejer at have tomat, agurk, peberfrugt, persille, dild og salat derinde 
Jeg prøvede også en gang med en melon plante, men havde ikke lige fået med, at blomsterne jo skal podes af bier, så jeg fik bare en meget flot plante 

jeg mangler så agurk..
også har vi plantekasser udenfor ,
hvor vi har purløg i
jamen dejligt med en pæn plante også
jeg troede ikke de skulle bestøves af bi'erne..

Anmeld

20. maj 2013

Nessie

jeg mangler så agurk..
også har vi plantekasser udenfor ,
hvor vi har purløg i
jamen dejligt med en pæn plante også
jeg troede ikke de skulle bestøves af bi'erne..

Vi har også planer om nogle højbede med jordbær eller noget i, men det har lange udsigter  Vi er ved at lave rimelig meget om i haven (en gammel have der ikke har været passet ordentligt i årevis).

Og jeg har bækkenløsning, så det eneste jeg laver denne sommer, er at sidde på min flade og kommandere og komme med gode råd 

Jeg anede heller ikke det med bestøvningen, men jeg lærte da at læse på frøposerne først 

Anmeld

20. maj 2013

Amandasmor

Nessie skriver:

Vi har også planer om nogle højbede med jordbær eller noget i, men det har lange udsigter  Vi er ved at lave rimelig meget om i haven (en gammel have der ikke har været passet ordentligt i årevis).

Og jeg har bækkenløsning, så det eneste jeg laver denne sommer, er at sidde på min flade og kommandere og komme med gode råd 

Jeg anede heller ikke det med bestøvningen, men jeg lærte da at læse på frøposerne først 

årh heldigvis er jeg over min bækkenløsning pga akpunktur
så nu kan jeg lave noget igen..
voers have var heller ikke til noget, men nu er den blevet flot grøn

Anmeld

20. maj 2013

MortilElias2010

Amandasmor skriver:

ja som overskriften lyder
hvor mane af jer har drivhus og hvis i har hva har i så der inde

vi har fået plandet tomater , spinat , ærter og radisser også havde vi en gammel vindrue plante som manden har vandet for at se om der kan komme liv i den igen  

Ja vi har lige gjort vores klar her i pinsen og fået plantet tomat, agurk, basilikum og vist nok et par andre ting - manden og min mor stod for det  

Beklager at billederne højst sandsynligt vender forkert, men ved ikke hvordan man ændrer det på en iPad. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. maj 2013

Nessie

Amandasmor skriver:

årh heldigvis er jeg over min bækkenløsning pga akpunktur
så nu kan jeg lave noget igen..
voers have var heller ikke til noget, men nu er den blevet flot grøn

Er da en smule misundelig 

Jeg har fået zoneterapi, og det har hjulpet meget, men jeg skal stadig passe på ikke at lave for meget i løbet af dagen.

Vi har et flot skvalderkålbed i den ene side, og et smukt mælkebøttebed i den anden side 

Anmeld

20. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har tomater, agurker, pebbefrugter, vindrue og et hav af forskellige krydderurter. 

Nogle år har vi også chili og salat. Vi har også har squas og melon. Vh stine

Anmeld

20. maj 2013

Amandasmor

MortilElias2010 skriver:

Ja vi har lige gjort vores klar her i pinsen og fået plantet tomat, agurk, basilikum og vist nok et par andre ting - manden og min mor stod for det  

Beklager at billederne højst sandsynligt vender forkert, men ved ikke hvordan man ændrer det på en iPad. 

det ser sq da godt ud
vi har også næsten lige fået plantet i voers.. vi mangler bare lige at ligge sten i gangstien..

Anmeld

20. maj 2013

Amandasmor

Nessie skriver:

Er da en smule misundelig 

Jeg har fået zoneterapi, og det har hjulpet meget, men jeg skal stadig passe på ikke at lave for meget i løbet af dagen.

Vi har et flot skvalderkålbed i den ene side, og et smukt mælkebøttebed i den anden side 

hjælper zoneterpi så ?
jamen jeg skal også stadigvæk passe på.. men efter jeg har fået akpunktur så døjer jeg ikke med det som sådan, men jeg har også fået det pga jeg har slidgigt i stort set hele kroppen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.