drivhus :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

Amandasmor

StineW79 skriver:

Jep!! Håber i giver den en chance! Vh stine

jeg vil godt nok gerne have den fjernet,
men manden vil beholde den også giver vi den en ordenlig chance  vil også være en skam hvis nu den overlever og kommer med gode vindruer.. vil være lækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Maja84 skriver:

Vi har drivhus, hvor vi har vindruer, vores blåbær og kiwi er desværre døde så plantede blomster i stedet, har i år jordbær, aubergine, squash, 2 slags chili, 2 slags agurk og 3 slags tomat, vil se om jeg kan nå i år ellers fra næste år vil jeg have ærter langs drivhusets ene side

Ikke noget som hjemmedyrkede lækkerier, meloner og peberfrugter har jeg ikke haft held med

Ka være jeres blåbær er døde fordi i har plantet den i alm jord og ik surbunds jord?!  Stort set alle bær planter som feks blåbær, hindbær osv har det det bedst i surbunds jord. Vh stine

Anmeld

20. maj 2013

Amandasmor

StineW79 skriver:

Ka være jeres blåbær er døde fordi i har plantet den i alm jord og ik surbunds jord?!  Stort set alle bær planter som feks blåbær, hindbær osv har det det bedst i surbunds jord. Vh stine

hvad er surbunds jord for noget jord ?

Anmeld

20. maj 2013

Kløver

Amandasmor skriver:

hvordan dyrker man kiwi'er ?
er det et træ eller ?

Tja pas for var en lille plante jeg fik og nåede ikke langt før den døde sammen med blåbærplanten

Anmeld

20. maj 2013

Kløver

StineW79 skriver:

Jeg tror mere de har været for våde, for de stod og soppede i vand da jeg købte dem, men tak alligevel for så ved jeg det til en anden gang

Anmeld

20. maj 2013

Amandasmor

Maja84 skriver:

Tja pas for var en lille plante jeg fik og nåede ikke langt før den døde sammen med blåbærplanten

øv også
kunne være sjovt at have kiwi'er

Anmeld

20. maj 2013

StineW79

Amandasmor skriver:

jeg vil godt nok gerne have den fjernet,
men manden vil beholde den også giver vi den en ordenlig chance  vil også være en skam hvis nu den overlever og kommer med gode vindruer.. vil være lækkert

Ja det ka jo være at de mega gode!! 

Den der er i min mors drivhus er ca 40 år gammel og kommer troligt hvert år. Bare husk at beskære den godt, så den ik bruger krudt på så skud.

Den vi selv har er ca 5 år gammel, og er først lige begyndt at gi godt sidste år. De smager bare meget bedre end dem man køber!mvh stine

Anmeld

20. maj 2013

StineW79

Maja84 skriver:

Jeg tror mere de har været for våde, for de stod og soppede i vand da jeg købte dem, men tak alligevel for så ved jeg det til en anden gang

Ja det ka også sagtens være! Vh stine

Anmeld

20. maj 2013

Amandasmor

StineW79 skriver:

Ja det ka jo være at de mega gode!! 

Den der er i min mors drivhus er ca 40 år gammel og kommer troligt hvert år. Bare husk at beskære den godt, så den ik bruger krudt på så skud.

Den vi selv har er ca 5 år gammel, og er først lige begyndt at gi godt sidste år. De smager bare meget bedre end dem man køber!mvh stine

alt det man dyrker selv , smager langt bedre end det man køber også ved man også at det ikke er sprøjtet med alt muligt osv

Anmeld

20. maj 2013

StineW79

Amandasmor skriver:

hvad er surbunds jord for noget jord ?

Jord med en højer surhed end alm. Ka købes i feks havecentre og Bilka. 

Jeg fik nemlig også drabt både en blåbær og hindbær inden der var en med grønner finger end mig, der fortalte det. Plantede nye planter og de har nu stået flot i 5 år. Dejligt! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.