Være væk fra baby på 9 måneder i 3 dage ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har været væk i 3 dage(var indlagt) 

farmand var indlagt med mig. vores dreng var lidt over et år og blev passet af farmor og farfar. Det gik rigtig fint. 

Så hvis der ikke er en far, så sørger du blot for at barnet er sammen med en det har et tæt forhold til så skal det nok gå. 

God tur og husk taletidskort, for du kommer sikkert til at ringe meget hjem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

lycly

Så længe barnet bliver passet af en det er ligeså trygt ved som mor, så ser jeg ikke noget galt i det. Jeg var ikke væk fra min datter da hun var den alder, men hvis jeg stod i din situation så havde jeg sagtens kunne gøre det, så var hun blevet passet a min mor.
Jeg var til gengæld på skole i Jylland i 5 dage da hun var 14 mdr hvor hun var sammen med sin far og det gik helt fint

Anmeld

18. maj 2013

Fenja09

OBS - ønsker ingen "du er da uansvarlig" kommentarer, der er en anledning til mit spørgsmål!

Hej piger !

Fødte mit barn i marts, og vender tilbage på mit arbejde medio november.. Min arbejdsplads kører intern obligatorisk uddannelse og den slutter jeg til december, men den slutter af med en udlandsrejse på 3 dage..

Det slår knuder i maven på mig at skulle "efterlade" mit barn og har slet ikke lyst til at tage afsted - men jeg vil også gerne afslutte min uddannelse..

Er der nogen der har været væk fra jeres babyer i kortere eller længere tid - og hvad er jeres erfaringer ?

Jeg ville nok ikke selv have modet til at gøre det, da min datter var 9 måneder gammel, MEN jeg synes det er helt fint hvis du har mod på det og farmand passer baby imens du er væk. Og især når det er så vigtig en ting, så skal du helt sikkert gøre det. Det vil også kommer dig, din mand og dit barn til gode senere - at du færdiggøre uddannelse.

/Fenja

Anmeld

18. maj 2013

NinaNymannMadsen

Hvis bare det er farmand der er der sammen med barnet kan du godt. Så er barnet stadig sammen med en barnet kender godt og er tryg ved.
Og så er 3 dage ikk så lang tid som man lige går og frygter.

Min den store var lidt ældre hun var om 16 måneder da jeg var i Kbh med min klasse i 4 dage og det klarede hende og far rigtig fint. Ringede hjem hver aften og sagde godnat så der var ingen ting der.

Anmeld

18. maj 2013

Tulle28

Det kommer an på så meget synes jeg. Min datter er 8,5 mdr. og jeg ville ikke kunne være væk i 3 dage. Jeg ammer meget om natten og hun er virkelig meget morsyg. Jeg ville meddele min arbejdsgiver at jeg ville være nødt til at tage min familie med og ellers ville je blive hjemme.

Er dit barn flaskebarn, tænker jeg det måske er lidt lettere for dig at være væk 3 dage og så ville jeg ikke have de store skrupler ved at tage afsted. Tror jeg

Anmeld

18. maj 2013

Lone Jakobsen

jeg var væk fra min datter 5 dage da hun var omkring et års tid. det var (lige som dig) et kursus der var nødvendigt for at få min udd.

min datter var hos sin farmor (jeg var alene forsørger) og nej hvor var det hårdt. men min datter havde en helt fantastisk uge, og hendes forhold til farmor var bare noget helt specielt bagefter

Anmeld

18. maj 2013

Faith

Jeg har lige været væk fra mine 3 årige og min 11 måneder gamle søn i hele 7 dage.

Fik muligheden for at komme til Portugal sammen med min mor, og det kunne jeg da ikke sige nej til.

Mine 3 drenge hyggede sig max med deres far! Og hvor var det fedt at komme hjem til dem efter 7 dage med en masse oplevelser i rygsækken og en masse lækre gaver til dem alle.

Jeg havde en fantastisk ferie og mine drenge var blevet møgforkækede af deres far hele ugen. Der var absolut ingen der led nogen nød

Anmeld

18. maj 2013

Loa

Jeg var også tre dage væk fra min datter, der var hun så en smule ældre, tror halvanden år ca, men hende og hendes var hyggede sig sååååå fint og der var ingen problemer overhovedet for nogle af parterne....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.