Anonym skriver:
OBS - ønsker ingen "du er da uansvarlig" kommentarer, der er en anledning til mit spørgsmål!
Hej piger !
Fødte mit barn i marts, og vender tilbage på mit arbejde medio november.. Min arbejdsplads kører intern obligatorisk uddannelse og den slutter jeg til december, men den slutter af med en udlandsrejse på 3 dage..
Det slår knuder i maven på mig at skulle "efterlade" mit barn og har slet ikke lyst til at tage afsted - men jeg vil også gerne afslutte min uddannelse..
Er der nogen der har været væk fra jeres babyer i kortere eller længere tid - og hvad er jeres erfaringer ?
Det er ikke alt her i livet, der er rart. Og at undvære hinanden i tre dage bliver sikkert svært for både dig og dit barn. Men det lyder som om, det er noget, der er vigtigt for dig, og det lyder som et ansvarligt valg at tage sin uddannelse seriøst. Og det lyder også som en god mulighed at komme til udlandet.
Jeg synes bestemt, du skal tage afsted. Det koster (følelsesmæssigt) at være til, og det koster at blive til noget i den her verden.
You go, girl!
Anmeld