Være væk fra baby på 9 måneder i 3 dage ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2013

Mum33

Anonym skriver:

Det er jeg glad for at høre - mon ikke man bare er lidt for pylret ?

Melder mig til turen og krydser fingre for at det nok skal gå

Synes jeg du skal  Også nyd da et par dage væk at savne folk er kun sundt og minder en på hvor godt man har det, og hvor højt man elsker det derhjemme. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

OBS - ønsker ingen "du er da uansvarlig" kommentarer, der er en anledning til mit spørgsmål!

Hej piger !

Fødte mit barn i marts, og vender tilbage på mit arbejde medio november.. Min arbejdsplads kører intern obligatorisk uddannelse og den slutter jeg til december, men den slutter af med en udlandsrejse på 3 dage..

Det slår knuder i maven på mig at skulle "efterlade" mit barn og har slet ikke lyst til at tage afsted - men jeg vil også gerne afslutte min uddannelse..

Er der nogen der har været væk fra jeres babyer i kortere eller længere tid - og hvad er jeres erfaringer ?

Det er ikke alt her i livet, der er rart. Og at undvære hinanden i tre dage bliver sikkert svært for både dig og dit barn. Men det lyder som om, det er noget, der er vigtigt for dig, og det lyder som et ansvarligt valg at tage sin uddannelse seriøst. Og det lyder også som en god mulighed at komme til udlandet.

Jeg synes bestemt, du skal tage afsted. Det koster (følelsesmæssigt) at være til, og det koster at blive til noget i den her verden.

You go, girl!

Anmeld

17. maj 2013

gokkelok

Når min datter er 10 mdr skal jeg 3 uger på skole i den anden ende af landet, og er kun hjemme i weekenderne. Det bliver heller ikke sjovt, men jeg snakkede med sundhedsplejersken om det, og hun sagde at det kun er en god mulighed for barn og far, at være sammen. Og det har hun jo ret i. Det bliver nok værst for mig

Anmeld

17. maj 2013

Mettefpigen

Jaa det har jeg flere gange.. Og det var ikk noget problem :-)

Anmeld

17. maj 2013

Mutti2B

Jeg er af den overbevisning at man skal tage udgangspunkt i barnet. Er det vant til at blive passet? Vil det kunne klare det? Jeg giver ikke en fløjtede bip for alle de regler. Fine udgangpunkter men lyt til dit barn. Jeg er alene med min datter og hun blev passet af bedsterne som vi havde boet ved i de første 14 dage af hendes liv, med overnatning første gang da hun var 5 uger. Puh jeg er en forfærdelig mor i manges øjne nu, hva . Hun skal passes en hel weekend om 1 uge ( 9 mdr gammel nu) og hun nyder det og er super glad for sine bedsteforældre. De har fået et helt specielt bånd . Det er godt for hende og det er godt for mor her der får ny energi og overskud til at være den bedste mor for hende.

Anmeld

17. maj 2013

mor88

Anonym skriver:

Ja farmand passer

Så siger jeg go for it!  

Jeg har selv været med mit arbejdsplads i udlandet i 3 dage. Min datter var kun lige blevet 1 år. Hun blev "passet" af farmand, og havde sine normale rutiner med vuggestue etc. 

JA, det var meget hårdt for mig, og  jeg stortudede når jeg satte mig i flyveren, men hun virkede ikke besynderligt påvirket af det, og vi brugte også skype her dag 

Anmeld

17. maj 2013

Wik

Anonym skriver:

Det ville kræve meget at skulle have familien med også fordi at det er meget intense kursusdage med undervisning til kl 19

Det er klart, jeg har stået i sammen situation med et studieophold, men det vart enten eller for mit vedkommende. Hvis din mave siger at det er okay, så er det okay, men min intuition sagde at det kunne jeg ikke.

Anmeld

17. maj 2013

Wik

Anonym skriver:

Det ville kræve meget at skulle have familien med også fordi at det er meget intense kursusdage med undervisning til kl 19

Det er klart, jeg har stået i sammen situation med et studieophold, men det vart enten eller for mit vedkommende. Hvis din mave siger at det er okay, så er det okay, men min intuition sagde at det kunne jeg ikke.

Anmeld

17. maj 2013

B&J

daniel var dog 1år og 2-3 mdr da jeg var væk fra ham i 3 dage pga. af min operation og der var han ved min mor som han føler sig 100% tryk ved og i dette tilfælde jamen der er det jo din mand/ far der kan passe og ja det er så HÅRDT...

Men det er en god ting det du skal og syntes de 3 dage skal bare overstået så syntes du skal tage afsted at savne sine børn er så sundt og vidunderligt når man kommer hjem til dem igen

Anmeld

17. maj 2013

quindelist

Her var far og datter på "ferie" hos morfar i 3 dage, mens jeg gik til eksamen. Sigrid var 9 måneder og det var en stor succes, -uden tvivl mig der led mest ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.