Ville I tage baby med i solarie??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

Pikku Myy

gædde/gitte skriver:

der skal ikke kun direkte lys til... jeg var med en veninde i sol... sad og gloede på mobilen med siden til -det var nok.

Men hun har sikkert også siddet med fronten mod den der lå i solariet? Og dermed er hendes øjne blevet ramt af lyset direkte ...

Jeg forestiller mig at en baby ville ligge i sin barnevogn og sove.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

gædde/gitte

Pikku Myy skriver:

Men hun har sikkert også siddet med fronten mod den der lå i solariet? Og dermed er hendes øjne blevet ramt af lyset direkte ...

Jeg forestiller mig at en baby ville ligge i sin barnevogn og sove.

tja...

ville alligevel ikke..Syntesd ikke der er nogen grund til at overfører sine dårlige vaner til sine unger...

men jeg går heller ikke i sol - har set en dø af hudkræft...en pinefuld men kort proces...

Anmeld

15. maj 2013

SjeBets

hvis jeg gik i sol, og hvis jeg var alene med mit barn, så kunne jeg ikke se problemet i det, da jeg var alene med mit barn havde jeg hende med over alt, fordi jeg havde ikke mange andre muligheder, hun var med på nogle af mine job, hun var med i skole, hun sad i barnevognen når jeg havde springundervisning på min krikke. Kort sagt hun var med overalt, da jeg var alene med hende, men synes ikke mit liv skulle gå helt i stå. 

Og hun levet skam endnu, og skal snart komfimeres 

Anmeld

15. maj 2013

Christina74

LuLy skriver:

Så forleden et gaaaammelt afsnit af D.u.m hvor hende Melissa tager sin baby med i solarie. Hun kørte bare barnevognen med ind. Ville jeg personligt aldrig gøre, ved ikke hvorfor, har bare en ide om at de der stråler vel på en måde kan skade?

Kunne I finde på det?

NEJ. . . 

Men har taget lidt sol mens jeg har været gravid med min læges accept.

Anmeld

15. maj 2013

Pikku Myy

gædde/gitte skriver:

tja...

ville alligevel ikke..Syntesd ikke der er nogen grund til at overfører sine dårlige vaner til sine unger...

men jeg går heller ikke i sol - har set en dø af hudkræft...en pinefuld men kort proces...

Jeg synes det er fint at man ikke ville - det tror jeg egentlig heller ikke at jeg ville, hvis jeg tog sol, men jeg mangler alligevel et godt argument for at det skulle være problematisk.

Anmeld

15. maj 2013

Mettefpigen

Det er jo hver sin mening, men nej det ville jeg ikk.... Men nu er jeg også direkte modstander at solarie!....

Anmeld

15. maj 2013

Faith

Nej det kan jeg ikke se nogen grund til. Det ville jeg gøre i min "fritid".

Anmeld

15. maj 2013

sne190810

I mit hoved er der flere ting der ikke hører sammen, som også er tilfældet her med børn og solarie. Så nej, det ville jeg ikke. Men ville nu  heller aldrig ligge mig ind i et solarie alene. 

Anmeld

15. maj 2013

Trekløver(:

LuLy skriver:

Så forleden et gaaaammelt afsnit af D.u.m hvor hende Melissa tager sin baby med i solarie. Hun kørte bare barnevognen med ind. Ville jeg personligt aldrig gøre, ved ikke hvorfor, har bare en ide om at de der stråler vel på en måde kan skade?

Kunne I finde på det?

Nu tager jeg ikke solaire, men kan ikke se, hvad der skulle ske ved at ens baby lå i sin barnevogn imens man selv tog solaire. Ved mindre ser selvfølgelig er meget varmt. 

Anmeld

15. maj 2013

Isabella_mor

Pikku Myy skriver:

Til det markerede:

Hvad er det for nogle stråler? Er det ikke bare UVA og UVB lys? Det er der jo også i solens stråler ...

Ja men skal man så smørre sit barn ind i solcreme når man skal have dem med i solarie.! 

Jeg har bare en eller anden idé om at de kunstige stråler er værre end dem fra solen.! Jeg ved ikke helt om det er rigtigt, men jeg går som sagt heller ikke i solarie, jeg har prøvet det to gange i mit liv, jeg kan ikke lide det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.