Ville I tage baby med i solarie??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.134 visninger
50 svar
44 synes godt om
15. maj 2013

lycly

Så forleden et gaaaammelt afsnit af D.u.m hvor hende Melissa tager sin baby med i solarie. Hun kørte bare barnevognen med ind. Ville jeg personligt aldrig gøre, ved ikke hvorfor, har bare en ide om at de der stråler vel på en måde kan skade?

Kunne I finde på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Fenja09

LuLy skriver:

Så forleden et gaaaammelt afsnit af D.u.m hvor hende Melissa tager sin baby med i solarie. Hun kørte bare barnevognen med ind. Ville jeg personligt aldrig gøre, ved ikke hvorfor, har bare en ide om at de der stråler vel på en måde kan skade?

Kunne I finde på det?

Nej det ville jeg bestemt ikke, selvom jeg ikke tror det skader barnet når det ligger gemt væk i en barnevogn. Men nu går jeg slet ikke i solarie selv og ville aldrig slæbe mine børn sådan et sted hen. Uanset alder.

/Fenja

Anmeld

15. maj 2013

Mi&Mi

LuLy skriver:

Kunne I finde på det?

Nej, kunne jeg ikke finde på, og ved heller ikke hvorfor

Anmeld

15. maj 2013

lilledittemor

LuLy skriver:

Kunne I finde på det?

Jeg har overvejet det..

Men jeg kan jo også vente til far har tid til at se efter den lille - det kunne Melissa jo ikke.

Jeg ville nok kigge mærkeligt hvis jeg så en køre en barnevogn derind, men folk har vel sine grunde og der sker jo ikke noget med baby.

Jeg tager også solarie selvom jeg er gravid.

Anmeld

15. maj 2013

LRJ

Ja, jeg har haft julie med derind nogle gange efter hånden, og nu er hun 3, og synes det er sjovt nu.. 

Anmeld

15. maj 2013

2721

Nej, det kunne jeg ikke finde på. Af flere årsager

Anmeld

15. maj 2013

Albertsen92

Det kunne jeg sagtens finde på. Hvad skulle der dog ske ved det? Man kan jo høre barnet hele tiden.

Anmeld

15. maj 2013

bøllen

LuLy skriver:

Kunne I finde på det?

Nej det kunne jeg ikke .. 

Har ikke en grund , hvorfor men det ville jeg ikke gøre ...

Anmeld

15. maj 2013

Isabella_mor

Nej.! Men mere af den årsag at jeg ikke går i solarie. Men også fordi at hvis jeg nu gik i solarie, så ville jeg gøre det når jeg havde tid alene, tænker at selvom det kun er kort tid man er der, så er det vel alligevel rart at gøre nogle ting for sig selv, og så tror jeg også at strålerne skal et barn ikke i nærheden af.! 

Anmeld

15. maj 2013

Mum33

LuLy skriver:

Kunne I finde på det?

Nej, men kunne heller ikke finde på at tage sol  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.