Ville I tage baby med i solarie??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

Pikku Myy

2721 skriver:

Nej, det kunne jeg ikke finde på. Af flere årsager

Kan du ikke nævne dine årsager?

Jeg ville heller ikke tage mit barn med i solarium, men jeg kan simpelthen ikke finde en god grund udover at det ville stigmatisere mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Dorthe1986

Nu tager jeg ikke solarie, men hvis jeg gjorde kunne jeg ikke drømme om at slæbe en baby med derind, af to grunde. For det første kan det ikke være sundt med strålerne. For det andet synes jeg heller ikke at beg ville være en ret god rollemodel for mit barn, hvis han eller hun så jeg tog sol, af den grund at det er så sundhedsskadeligt som det er.

Anmeld

15. maj 2013

LilleLene

LuLy skriver:

Så forleden et gaaaammelt afsnit af D.u.m hvor hende Melissa tager sin baby med i solarie. Hun kørte bare barnevognen med ind. Ville jeg personligt aldrig gøre, ved ikke hvorfor, har bare en ide om at de der stråler vel på en måde kan skade?

Kunne I finde på det?

nej for der er MEGET varmt i det solcenter jeg bruger, da det er det alle bruger

Anmeld

15. maj 2013

gædde/gitte

LuLy skriver:

Så forleden et gaaaammelt afsnit af D.u.m hvor hende Melissa tager sin baby med i solarie. Hun kørte bare barnevognen med ind. Ville jeg personligt aldrig gøre, ved ikke hvorfor, har bare en ide om at de der stråler vel på en måde kan skade?

Kunne I finde på det?

nej!! for man får svejser øjne af det lys.... av av av stakkels baby!! den ved jo ikke den skal lukke øjnene

og der bliver herre varmt sådan et sted...

Anmeld

15. maj 2013

Pikku Myy

gædde/gitte skriver:

nej!! for man får svejser øjne af det lys.... av av av stakkels baby!! den ved jo ikke den skal lukke øjnene

og der bliver herre varmt sådan et sted...

Er det ikke kun hvis man kigger ind i lyset?

Jeg tror det er 15 år siden jeg sidst har været i et solarie, men jeg forestiller mig ikke at en baby, der ligger og sover i en barnevogn, får lyset direkte i øjnene.

Anmeld

15. maj 2013

gædde/gitte

Pikku Myy skriver:

Er det ikke kun hvis man kigger ind i lyset?

Jeg tror det er 15 år siden jeg sidst har været i et solarie, men jeg forestiller mig ikke at en baby, der ligger og sover i en barnevogn, får lyset direkte i øjnene.

der skal ikke kun direkte lys til... jeg var med en veninde i sol... sad og gloede på mobilen med siden til -det var nok.

Anmeld

15. maj 2013

Muhmi

Nææh, det kunne jeg ikke, hvis jeg skal "smukkesere" mig så må det vente indtil Anders har tid... Jeg vil ikke udsætte mit barn for stråler, lys og meget varme, inkl. at skulle sidde helt alene mens mor ligger og hygger sig...

Næhnej, den går ikke, men jeg går jo så heller ikke i solarie, medmindre vinteren har været lang og solfattig, så tager jeg 5 minutter og så er det overstået...

Anmeld

15. maj 2013

lollandpigen

Kunne jeg sagtens.....

Min datter på 5 og in søn på snart 3 har jeg noglegange med så sidder de bare og spille ipad eller læser bøger....

Kan ikke se hvad der kan ske ved det......

Anmeld

15. maj 2013

Pikku Myy

Isabella_mor skriver:

Nej.! Men mere af den årsag at jeg ikke går i solarie. Men også fordi at hvis jeg nu gik i solarie, så ville jeg gøre det når jeg havde tid alene, tænker at selvom det kun er kort tid man er der, så er det vel alligevel rart at gøre nogle ting for sig selv, og så tror jeg også at strålerne skal et barn ikke i nærheden af.

Til det markerede:

Hvad er det for nogle stråler? Er det ikke bare UVA og UVB lys? Det er der jo også i solens stråler ...

Anmeld

15. maj 2013

Laulund87

Nej for det er ikke sundt at tage sol så det skal mit barn heller ikke se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.