Hvad skal i have i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

EnSødMor

Maria-s skriver:

Er blank  Har taget en pose hakket oksekød op af fryseren, så må jeg se hvad det kan munde ud i. Vi er inde i en ret så dårlig stime herhjemme for tiden; en 2årig bettemand der ikke gider spise, nærmest uanset hvad der bliver serveret (og da sket ikke kød, andet en pålæg på rugbrødsmadder og så ikke rugbrødet ) i går gad han spise 5 skefulde ris, det var så det  

Tænker lidt noget frisk pasta med en tomat/flødesov med kødboller til? Eller pasta med wokret af grøntsager+kokusmælk til og også noget kødbolle-værk?

hmmmm tager GERNE i mod forslag til god, populær børnemad!  

(Meget underligt han for tiden er så kræsen. Vi har altid serveret meget forskellig mad synes jeg? Men han kigger bare på det ofte og siger ARD og nægter helt at smage?? Fx kylling eller dampet fisk. Og herhjemme siger vi altså IKKE adr til mad???)

Ja og så er jeg gravid, så det der med at stå længe i køkkenet og lave lækker mad, funger bare ikke lige så godt pt, da det tit giver kvalme 

Det kan jeg godt se, det bliver svært. 

Jeg havde nok lavet kødboller, med fløde/tomassovs og frisk pasta. mums, måske med champigoner også.

Nå.  ja, når man er gravid har man ikke lige den største lyst til at lave mad.  Hehe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

EnSødMor

LuLy skriver:

Vi skal have hot dogs har kæresten lige bestemt

Rigtig mandemad.  

Hvis det stod til min mand, fik vi nok burger, hot dogs og hjemmelavede pizza hver dag.

Anmeld

15. maj 2013

banana3

Frk-S skriver:

Ganske enkelt, hvad står menuen på hos jer? ;-) 

Vi skal bare have gule ris og stegte rejer

Anmeld

15. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tarteletter med høns i asparges. Vh stine

Anmeld

15. maj 2013

Chevro

emsaroto skriver:

Min mor kommer forbi til aftensmad og hun fik valget mellem to ting. Så hun valgte Fish N' Chips. 

Så jeg har taget noget hvid fisk op, som skal panneres og steges også skal jeg snart i gang med nogle kartofler som skal blive til pommes med skræl, de skal ovnbages ..

Så har jeg hjemmelavet aioli til  

Hej :-)

Hvordan skal en rigtig aioli laves? (:

Anmeld

15. maj 2013

An&Jo

Menuen blev her lavet om til farsbrød med feta og hvidløg i, dertil kogte kartofler og gulerødder og dampede grøntsager

Anmeld

15. maj 2013

Laulund87

Kartofler i ovnen med krydderier, fiskefrikadeller og revet gulerod

Anmeld

15. maj 2013

Bertris

Vi skal have hjemmelavede sandwich med pulled pork og råkost salat ved siden af  
Glæder mig :p 

Anmeld

15. maj 2013

Muffin_girl

Bertris skriver:

Vi skal have hjemmelavede sandwich med pulled pork og råkost salat ved siden af  
Glæder mig :p 

MUuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmssssssssssssss

Anmeld

15. maj 2013

Moar2011

Frk-S skriver:

Ganske enkelt, hvad står menuen på hos jer? ;-) 

Jeg står med fagprøve og et kursus projekt der aka være færdig fredag kl 12..
Så valgte pizza til mig og bassen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.