Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emsaroto skriver: hehe ved ikke om det er nok i dag, men skal da prøve at sige til en anden gang
hehe ved ikke om det er nok i dag, men skal da prøve at sige til en anden gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Hehe der er også lidt llangt til vejle:-)
Hehe der er også lidt llangt til vejle:-)
hehe nå ja okay
Jeg skal til fodboldkamp i aften så mig og min veninde skal hvis ha pizza bagefter
Vi skal have wokmad (kyllingestykker, grøntsager og woksause og kokusmælk) og med ris til
Frk-S skriver: Ganske enkelt, hvad står menuen på hos jer? ;-)
Ganske enkelt, hvad står menuen på hos jer? ;-)
Grillet mørbrad, bagte kartofler og purløgsdressing (:
Min datter og hendes far skal have spaghetti og kødsovs og jeg skal have chili sin carne. Jeg spise ikke hakket oksekød, så derfor sker det engang imellem at vi får noget forskelligt.
/Fenja
emsaroto skriver: Min mor kommer forbi til aftensmad og hun fik valget mellem to ting. Så hun valgte Fish N' Chips. Så jeg har taget noget hvid fisk op, som skal panneres og steges også skal jeg snart i gang med nogle kartofler som skal blive til pommes med skræl, de skal ovnbages .. Så har jeg hjemmelavet aioli til
Min mor kommer forbi til aftensmad og hun fik valget mellem to ting. Så hun valgte Fish N' Chips.
Så jeg har taget noget hvid fisk op, som skal panneres og steges også skal jeg snart i gang med nogle kartofler som skal blive til pommes med skræl, de skal ovnbages ..
Så har jeg hjemmelavet aioli til
Det smager så GODT, det laver vi også engang imellem når der skal "fastfood" på bordet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128