Hvad skal i have i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

kriknu

Herhjemme står den vist på lasagne... men jeg er ikke sikker da vi skal ud til kærestens bror, men jeg håber på lasagne som lovet 

i morgen derimod står den på svensk pølseret! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Faith

Panerede rødspættefileter, kartofler, persillesovs og kogte gulerødder og ærter

PS: Det var dog det kæreste profilbillede TS

Anmeld

15. maj 2013

smokin

Macrolf skriver:

Koldskål lavet af en liter vanille youghurt, 1 liter kærnemælk og så en brik pisket oma vanillecreme. Dertil honningristet havregryn og evt jordbær :-)

Lyder lækkert, men det betegner jeg ikke som aftensmad. Det giver i hvert fald ikke brændstof til hjernen men vil måske blive en lækker dessert men lyder lækkert..❤

Anmeld

15. maj 2013

Frk. Himmelblå

Frk-S skriver:

Ganske enkelt, hvad står menuen på hos jer? ;-) 

Porre/bacon-tærte med salat.

Anmeld

15. maj 2013

smokin

Vi skal have kylling i fad med frisk pasta og tomat/flødesauce og grøn salat.

Anmeld

15. maj 2013

bøllen

Zette skriver:

Lyder lækkert, men det betegner jeg ikke som aftensmad. Det giver i hvert fald ikke brændstof til hjernen men vil måske blive en lækker dessert men lyder lækkert..❤

Det er nok en smagssag , for vi spiser det nu også som aftensmad 

Anmeld

15. maj 2013

smokin

bøllen skriver:

Det er nok en smagssag , for vi spiser det nu også som aftensmad 

Absolut - bare ikke noget jeg ville give mine børn som et hovedmåltid. Det er jo ikke andet end tomme kalorier... :-) men dermed ikke sagt at det ikke smager godt - for det gør det ;-)

Anmeld

15. maj 2013

Maria-s

Er blank  Har taget en pose hakket oksekød op af fryseren, så må jeg se hvad det kan munde ud i. Vi er inde i en ret så dårlig stime herhjemme for tiden; en 2årig bettemand der ikke gider spise, nærmest uanset hvad der bliver serveret (og da sket ikke kød, andet en pålæg på rugbrødsmadder og så ikke rugbrødet ) i går gad han spise 5 skefulde ris, det var så det  

Tænker lidt noget frisk pasta med en tomat/flødesov med kødboller til? Eller pasta med wokret af grøntsager+kokusmælk til og også noget kødbolle-værk?

hmmmm tager GERNE i mod forslag til god, populær børnemad!  

(Meget underligt han for tiden er så kræsen. Vi har altid serveret meget forskellig mad synes jeg? Men han kigger bare på det ofte og siger ARD og nægter helt at smage?? Fx kylling eller dampet fisk. Og herhjemme siger vi altså IKKE adr til mad???)

Ja og så er jeg gravid, så det der med at stå længe i køkkenet og lave lækker mad, funger bare ikke lige så godt pt, da det tit giver kvalme 

Anmeld

15. maj 2013

UnderStjernerne

Vi skal have rester fra igår - noget asiatinspireret wok med grøntsager, karrymarineret kylling med ingefær og soya, og så med nudler til 

Anmeld

15. maj 2013

Tip!

Frikadeller og kartoffel salat.. min bror kommer vist og spiser, så smider lige en hurtig pasta salat sammen.. (en knægt på 19 spiser jo for 3) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.