Maria-s skriver:
Må lige bakke op om de andre svar her (jeg sidder og næsten ryster af vrede på dine vegne!) din dagplejemor skal på INGEN MÅDE bestemme om jeres børn skal holde fri, bare fordi I har fri fra arbejde!! Hun får penge for at passe dine børn. Kan hun ikke indrette sig efter det, ville jeg MED DET SAMME tage fat i hendes overordnede!
jeg har da aldrig hørt lignende!!.....
Jeg kan GODT forstå du er ved at være kørt helt ned!
Det er bare så svært.
Vi har før haft et stort skænderi
Vi havde haft problemer med den ene havde haft ón/off sygdom, noget man godt må komme i dagpleje med, når de er i behandling, det var så i bedring, og barnet var stort set rask. De andre to børn havde fri/var syge, vi havde intet fået at vide, og blev afvist i døren, min ældste blev skubbet ud igen, ( hun havde låst døren, og da hun åbnede ville den ældste ind som normalt) hun ville ikke tage imod, for pludselig mente hun den yngste var syg, og den ældste var det synd for at være alene og ville ikke tage imod, min ældste var dybt ulykkelig og faldt først til ro, da vi kørte hjem igen. Snakkede med lægen og lægen forstod slet ikke hvorfor. Da barnet faktisk var ovre sit "sygdom" da det havde fået behandling, og der havde intet været de første dage, det blev opdaget mandag ved afhentning i dagplejen, hun havde intet set, og startede samme aften med behandling
Lugtede langt væk af gratis fridag, jeg stod pludselig der med to børn og måtte aflyse planer/job osv
Så heldigt jeg ikke har fået forståelse, og kunne få lov at bruge mine fridage, men på et tidspunkt løber de jo op
Anmeld