Mors Dag - Hvad giver I jeres mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2013

Miss-86

Nadia&Daniel skriver:

Har "nøjes" vi (min mánd) at give min svigermor blomster. Alt hvad vi har givet i gave de sidste fire år, står ubrugt i orginal æske og plastik (og det hun selv har ønsket sig), så vi går vi over til blomster. Så ved vi det bliver brugt.

Det kan jeg godt forstå I gør så. Det er da utaknemligt at gøre sådan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Loa

Miss-86 skriver:

Årh sådan - Det lyder bestemt ikke sjovt.

Niks... Super anstrengende faktisk....
Men mega svært at ændre desværre....

Anmeld

3. maj 2013

Miss-86

MortilElias2010 skriver:

Min mor er slet ikke hjemme den dag da hun er med min far i Italien de næste 10 dage  Vil hellere give til min svigermor, hun værdsætter det jeg kommer med. For ikke længe siden gav jeg både min mor og far bøgerne: Fortæl Mormor og Fortæl Morfar og de blev bare lagt til side. Hverken tak eller knus. Gav min svigermor og svigerfar de samme bare til farmor og farfar og de gik jo næsten igang med det samme og de glædede sig helt vildt til at komme igang. Ja ofte tænker jeg at min svigermor har været mere mor end min biologiske.. er 34, men håber stadigvæk inderst inde at hun en dag viser mor-siden mere eller bare mormor-siden men det har lange udsigter.  Ja sådan er det i et forsømt barnesind. Håbet lever altid. 

Jeg kan godt forstå dig og til dels sætte mig ind i din situation..
Men det er jo dejligt, du har så god en svigermor så

Anmeld

3. maj 2013

EnGodMor

LLN skriver:

Det bliver desværre det samme her - altså hvis urnen er kommet.

Anmeld

3. maj 2013

Miss-86

Loa skriver:

Niks... Super anstrengende faktisk....
Men mega svært at ændre desværre....

Ja, det må det være..

Er det ikke noget I kan snakke om?

Anmeld

3. maj 2013

MortilElias2010

Miss-86 skriver:

Jeg kan godt forstå dig og til dels sætte mig ind i din situation..
Men det er jo dejligt, du har så god en svigermor så

Ja det er virkelig dejligt  S kan hun blive overøst istedet og min mor kan vel få en blomst igen i år (som hun da heldigvis er glad for) 

Anmeld

3. maj 2013

EnGodMor

Miss-86 skriver:

Ja, det er I, desværre

Jeg sidder og får en klump i halsen, når jeg læser det - Får det helt dårligt over at have oprettet indlægget. Da jeg ved det giver anledning til sorg

Jeg syntes nu altså det er et super godt indlæg

Det er rart for andre med nogen nye idéer

Anmeld

3. maj 2013

EnSødMor

Miss-86 skriver:

Jeg er bare nysgerrig, på hvad I giver jeres mor i Mors dags gave

Jeg giver min mor en lækker ansigtsmaske fra TheBodyShop, 2 bloklys med ugler på, en lækker shampoo og en håndcreme
Det VED jeg med garanti hun bliver rigtig glad for.

Jeg vil i år gøre hende overrasket med at få sendt blomster og en Palle chokolade ind til hende ;-) 

Anmeld

4. maj 2013

Nadia&Daniel

Miss-86 skriver:

Det kan jeg godt forstå I gør så. Det er da utaknemligt at gøre sådan...

Alt det hun også har ønsket sig i de 4-5 år jeg har kendt min mand, har hun ikke brugt hendes jule- fødelsdags- og morsdagsgaver (og det er ALT SAMMEN NOGET HUN SELV HAR ØNSKET SIG )

Kun vist vi har givet gavekort, er det blevet brugt.. Og jeg hader at give flade pakker.. Så nu må vi se til hendes fødselsdag (om er snart)..

Anmeld

4. maj 2013

Loa

Miss-86 skriver:

Ja, det må det være..

Er det ikke noget I kan snakke om?

Vi har prøvet et utal af gange, men tror det bunder i noget helt fra barndommen og som kræver meget at ændre.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.