Mors Dag - Hvad giver I jeres mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

Miss-86

Chevro skriver:

Min søster og jeg, giver vores mor en flot bluse, et par smarte stumpbukser og vi har bestilt en stor flot buket til hende også (:

Lækker gave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Miss-86

Tauf skriver:

Jeg har fundet ud af det nu:-)

Min mor skal på sygehuset her sidst på mdr hvor jeg køre hende. Vi tager så ud og spiser bagefter. Det bliver hendes mors dags gave:-)

Min svigermor får et fad Elias har malet på sammen med nogle lys og servietter. Måske en orkide :-)

Det er jeg os sikker på din mor blir glad for

Sød gave til svigermor

Anmeld

13. maj 2013

Miss-86

Muhmi skriver:

Jeg har ikke fundet engave til min mor i år, men regner med at hun får en lækker creme eller sådan noget, det plejer hun at blive super glad for

Til gengæld har jeg købt mig selv et hængende jordbærbed fra mine børn af Ja, jeg giver mig selv gaver fra dem af hehehe Kan ikke helt regne med Anders til sådan noget, men hey, så får jeg jo også det jeg vil have Og hvis han ikke har købt en lille gave til vores bryllupsdag i morgen, ja, så siger vi bare at planten også er fra ham af hehehe

Hihi, ja de mænd er ikke altid til at regne med..

Jeg køber altid gave til min svigermor fra min kæreste - Men ham og hans bror de gravede os kartofler ned for hende, det blev hun glad for - Det var li en side'gave'

Anmeld

13. maj 2013

Miss-86

Lilje82 skriver:

Min mor elsker Poul Pava, så hat købt 8 stk. æggebægere og så bager jeg en kage og pynter den.

Lækkert med kagen

Anmeld

13. maj 2013

Lilje82

Miss-86 skriver:

Lækkert med kagen

HunHun blev også rigtig glad :-)

Anmeld

13. maj 2013

Miss-86

Lilje82 skriver:

HunHun blev også rigtig glad :-)

Den er os flot

Anmeld

13. maj 2013

Lilje82

Miss-86 skriver:

Den er os flot

Tak :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.